kuldekrem(til vinteren)

mkay87

Forelsket i forumet
hva kommer dere til å bruke av kuldekrem på de små til vinteren? på ansikt/lepper...

Brukte Sebamed i fjor.

synes avene er best! den er lett å smøre ut ift mange andre, og er veldig god å bruke på tørr og sart hud.

Her brukes Ceridal. Den er kjempe god og den inneholder ikke vann 

a-krem bruker vi hele året her, det er verdens beste krem!

_E&E_ skrev:
a-krem bruker vi hele året her, det er verdens beste krem!

Er det ikke vann i A-krem?

bruker aloe propolis creme

men da må du finne en som forhandler dem :)

brukes både som kuldekrem og håndkrem til mor :D

Bruker Avene sin, og er fornøyd med den :)

Sebamed har vi brukt i to vintere nå, og liker den godt.
A krem bør man ikke bruke da det er vann i den.. Men gjerne smør med den ellers!

gutt09jente11 skrev:
Sebamed har vi brukt i to vintere nå, og liker den godt.
A krem bør man ikke bruke da det er vann i den.. Men gjerne smør med den ellers!

Kan fint bruke A-creme som kuldekrem jo. Det er mange kuldekremer som inneholder vann. Bare passe på å smøre i minimum 20 min før man skal ut i kulden, hvis ikke vil den gi motsatt effekt. Vannet fordamper etter en stund så da er den en fullverdig kuldekrem. Men husk å vent 20 min!!

Jeg bruker Maria Äkerberg, babycare.

knotte81 skrev:

knotte81 skrev:

Enig. Den er veldig bra!

cosmopharmas kombikrem.
ELSKER den!!

Jeg har fått beskjed av legen at den eneste kremen helt uten vann er Ceridal, så den bruker vi. Er litt tjukk og smøre på, men den funker som fjell! Bruker den selv på sprengkalde dager (bor langt nord)

Snekka skrev:
Jeg har fått beskjed av legen at den eneste kremen helt uten vann er Ceridal, så den bruker vi. Er litt tjukk og smøre på, men den funker som fjell! Bruker den selv på sprengkalde dager (bor langt nord)

Weleda er også fri for vann!

Back
Topp