Kuldegrense

En-to-tre-snartfire

Forelsket i forumet
Hvor kaldt må det vær for at de ikke kan sove ute? Mini søv så godt ute, men det er 20 minus her nå, og vet ikke om jeg kan la han sove ute da.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Her var det -20 forrige uke, og da lot je lillebror ligge i vogna i yttergangen med døra bittelitt på gløtt for å få inn litt frisk luft :) Kjente det rev godt i nesa når jeg var ute selv så turte ikke la han puste inn den kalde lufta :) Er vel -10 som er grensa i barnehager så opererer etter samme grensa.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
-10 ja :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Dem skal ikke være ute om det er mer enn -10
 
Det ble en kvil i gangen :) men han sover ikke like godt der, så håper ikke kalden blir så langvarig. Er meldt ned mot 30 i helga :( Brr..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Jeg hadde ikke satt hun ut i så kald luft. Jeg hadde latt henne sove ute ved max -5. Men her på vestlandet er det skjeldent så kaldt og med alltid sur vind blir jo det mye kaldere.
Men vet bhg og hs sier -10. Blir jo ikke så kaldt inni vogna som ute i luften. Sette vogna på et kjølig rom med vinduet åpent?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Det ble en kvil i gangen :) men han sover ikke like godt der, så håper ikke kalden blir så langvarig. Er meldt ned mot 30 i helga :( Brr..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
:eek: kor bur du? Her er det -0.5 :p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
En ting at det er -10. Men hvis der blåssr ute, kan -4 være like kaldt som -10. Og de ligger jo helt i ro :S
 
Her er vi ute på tur til det er max -10 aktive kuldegrader. Hvis det blir for kald luft inn i vogna føler jeg at jeg må pakke han så godt inn at det lett kan bli for tett..og det er jo hvertfall ikke bra :p

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp