kulde og brystbetennelse

Solfrua

Elsker forumet
Septembermødre <3
Når man blir svett på trilletur er det lett for å bli litt kald, spesielt hvis man ikke får skiftet med en gang. Er så redd for å få brystbetennelse selv om jeg bruker ull-innlegg. Noen erfaringer med det?

Forsøk så godt du kan å holde deg varm, og skift innlegg ofte.(både engangs og ull)
Jeg brukte tjukke ullinnlegg fra februar-mai, og angrer ikke =)
Ull skal transportere fuktigheten bort fra huden/kroppen, og virker temperaturregulerende.
Foreslår også ullundertøy =)

Jeg må bli flinkere å bruke ull-innlegg. Håper ikke jeg får brystbetennelse igjen!

Jeg har kjøpt ull singletter fra Pierre Robert, synes de er supre å ha innerst. Holder meg varm ute og blir ikke så fort kald når jeg kommer inn igjen :) bruker ullinnlegg i tillegg når det er surt og kaldt.

Jeg har kjøpt ull singletter fra Pierre Robert, synes de er supre å ha innerst. Holder meg varm ute og blir ikke så fort kald når jeg kommer inn igjen :) bruker ullinnlegg i tillegg når det er surt og kaldt.
Det var ett lurt tips! :) Ut å handle ull singletter! :)
Bruker både ullinnlegg og engangs. Merker at jeg fryser lett vist jeg ikke har på ull.

bruker engangsammeinnlegg inni ullammeinnlegget. har gjort det siden dag 1 og ikke tenkt å slutte med det før til våren igjen ;) har heldigvis aldri hatt brystbetennelse, men ikke tenkt til å få det eller.. :)

da må det bli en handletur! takk for tips :)

Back
Topp