kulda

kathrine80

Glad i forumet
hadde dere tatt med babyen ut i 17 minus, hvis det var i oppvarmet bil og rett i vogna med voksipose og inn på butikken?
skulle vært ute før jul da, men er kaldt

Ja! Man kan jo ikke isolere seg helt.
Hver eneste dag i november har vært over 12-13 minus her, så vi har liksom ikke hatt så mye valg.

bare føler folk bryr seg så, naboer osv....

ikke bry deg om hva andre bryr seg med[:D] det går nok bra bare ut i bilen

jepp..man må jo handle for det om man har baby[:)] du får rett og slett spørre naboene hva de mener du skal gjøre da,om de skulle si noe[;)]

ja det hadde jeg..
jeg måtte ta med minsten ut her i vinter..
for å kjøre storebror i bhg..
hadde jo ikke noe valg..

Vi gjør det stadig vekk, og det er ikke mange minuttene han er ute i kulda når bilen er ferdig oppvarmet før jeg tar han ut. Man kan jo ikke sitte inne hele vinteren bare pga at det er kaldt...[8|]

jeg hadde ikke oppvarmet bil alltid heller.. 

hadde kanskje tenkt meg på cafe etter jeg hadde handla med mamma, men det er vel på grensen?[:)] hehe

ORIGINAL: kathrine80

hadde kanskje tenkt meg på cafe etter jeg hadde handla med mamma, men det er vel på grensen?[:)] hehe

Hvorfor det? Det er vel ikke ute-cafe? [8D]

Her hadde jeg tenkt å gå ute i 15 minus i 30 minutter til helsestasjonen i morges. Men så var det 22 minus og DET ble for kaldt for babyen. Og mamman[:-]

Ja..Mine to gutter har ikke tatt "skade" av det,jeg har ikke lappen og på butikken MÅ man jo uansett om det er +20 eller -17 [:)] Så jeg hadde ikke brydd meg om hva andre mener,og man kler jo på de søte små etter hvor kaldt/varmt det er ute[:)] Så kos deg på shopping og cafè i dag[:D]

ORIGINAL: Hege og Dennis

Ja..Mine to gutter har ikke tatt "skade" av det,jeg har ikke lappen og på butikken MÅ man jo uansett om det er +20 eller -17 [:)] Så jeg hadde ikke brydd meg om hva andre mener,og man kler jo på de søte små etter hvor kaldt/varmt det er ute[:)] Så kos deg på shopping og cafè i dag[:D]

takk<3
han har jo gode klær da, og skikkelig voksipose...så tviler på han kommer til og fryse[:)]

Jeg hadde gjort det, ja!
Vi bor i norge, og det hender det er kaldt.
Så lenge man er kledd etter forholdene går det fint å stikke nesa utenfor døra [;)]
Men ville ikke kjørt cab lizzom... [8D]

Det går nok helt fint![:)] Ikke bry deg om hva andre syns. Man kan ikke isolere seg inne hele vinteren.

Det jeg gjor når det blåste og var på det kaldeste, og vi måtte ut en tur i bilen, så pakkte jeg småen godt inn i bilstolen inne, slengte et heseteppe over bilstolen og jogget ut i bilen. (til de som vil slakte meg nå, det var snakk om 20sec[8D]) Så slapp han å få sjokk av den iskalde vinden/snøen. Hehe[:)]

ORIGINAL: Renate Røverdatter

...Ikke bry deg om andre, det er ferre irl som bryr seg enn man tror etter å ha vært her inne en stund[8D]

Back
Topp