Kul!!!

trilletralle

Forelsket i forumet
Gjett om min mage er oppblåst ser skikkelig gravid ut.[:D]
Hjelp denne magen min har vokst fort denne gangen.[&:] Hvis dette fortsetter skal jeg slite med å holde det skjult til 12 uke. Tror det er to der inne jeg. Har ikke vært sånn i de andre svangerskapene.

Min mor kommer til å komentere dette med engang, har du blitt feit eller. Skal treffe henne til helga.

Noen flere?

oppblåst som bare det her også... jeg har jo ikke flat mage heller, så jeg kunne like godt vært over 3 mnd på vei... er vel ikke lenge før spørsmålet kommer opp her heller..høhø

veldig oppblåst og føler jeg er lengre på vei en jeg er [:D]
har ikke fått noe kul enda, men håper den kommer snart [:)]
ja du får bare si at du har kost deg litt i det siste [:D] skal du ikke fortelle det til hun ennå?[:)]

i natt drømte jeg at jeg ble så oppblåst at kroppen ble firkanta..  det såg lite bra ut..  [8D]
hehe...

men er ganske så oppblåst, men så har jeg litt mage å ta av fra før av..
så kommer til å gå lenge før det viser her..  men jeg merker det selv på buksene at jeg er oppblåst..

ORIGINAL: t0mmelise

ja du får bare si at du har kost deg litt i det siste [:D] skal du ikke fortelle det til hun ennå?[:)]

Nei jeg har ikke lyst siden jeg har mistet flere ganger nå og orker ikke at hun forteller det til besteforeldrene mine.[:@] Så sur sist når hun fortalte det, det slitsomt når det er så mange som vet det.
Har bare fortalt det til en venninde og søstrene mine. Det er godt at noen vet det, forteller det til dem uansett hvis jeg mister.

ORIGINAL: trilletralle

ORIGINAL: t0mmelise

Nei jeg har ikke lyst siden jeg har mistet flere ganger nå og orker ikke at hun forteller det til besteforeldrene mine.[:@] Så sur sist når hun fortalte det, det slitsomt når det er så mange som vet det.
Har bare fortalt det til en venninde og søstrene mine. Det er godt at noen vet det, forteller det til dem uansett hvis jeg mister.

jeg skjønner det, vi fortalte det til noen sist gang og da mistet jeg.. har fortalt det til mange færre denne gangen så jeg forstår deg [:)] du får finne på noe eller ha løse klær på deg [:)]

I dag følte jeg at kollegaer stirret på magen min!!! seriøst! Jeg er sikker på at det ikke var innbilling!!!!!![&:]

Back
Topp