Kul under armen..

lille lingeting

Forelsket i forumet
Da jeg dusja i dag oppdaga jeg en kul under venstre arm. Det kjennes ut som en ert inni der... Har vondt i magen nå og har prøvd å ringe legen...

Hunden min var på kontroll hos dyrlegen i sommer og da hadde hun en svulst i magen som kjennes akkurat like dan ut...

Det var ikke noe kjekk start på dagen.

Uffda..håper det ikke er noe alvorlig.

Jeg har hovnet opp i lymfekjertlene når jeg har brystbetennelse...håper det ikke er begynnelsen på det heller for deg, men du kan jo for sikkerhets skyld passe på at du får tømt deg godt hver gang du ammer..

Jeg fant en kul under armen en dag..ekkelt!!...bestilte meg time og måtte vente en stund før jeg fikk komme inn og var veldig nervøs.. men merka at den ble mindre og mindre etter hvert som timen nærma seg. Viste seg å være sånn fettkjertel eller noe i den duren..ble borte av seg selv. Heldigvis. Men fikk meg en liten skrekk ja. [8|]

Håper det ikke er noe der. Du får ha lykke til.

Det kan være en melkekjertel eller tilstoppet melkegang.. Prøv å maser den litt lett når du ammer?!

Og ta kontakt med lege, de har mer peil. Lykke til!!

PS: jeg har en sånn klump på størrelse med en ert i den ene puppen, og var på ultralyd for å sjekke det opp. De mente det var en melkekjertel. Den har vært der siden melka kom..

Back
Topp