Kul på magen?

MammaIda90

Forelsket i forumet
Nå har jeg hatt noen kynnere i varierende styrke hittil i svangerskapet, og de har vært i hele livmoren... Men i morges var det akkurat som om jeg fikk en "klump" med kunnet øverst i livmoren :s noen som har opplevd liknende?
 
Kul i tillegg til at resten strammet seg eller kun en klump?

Får ofte områder som kan kjenner ut som kuler/klumper ut fra hvordan lille ligger, at han ligger å presser seg veldig ut på et punkt. Om det gir mening :)
Kjenner feks om han snur seg og presser ryggen ut eller om han spenner ifra mot mageveggen.
 
Kul i tillegg til at resten strammet seg eller kun en klump?

Får ofte områder som kan kjenner ut som kuler/klumper ut fra hvordan lille ligger, at han ligger å presser seg veldig ut på et punkt. Om det gir mening :)
Kjenner feks om han snur seg og presser ryggen ut eller om han spenner ifra mot mageveggen.
Kun en klump - resten var som vanlig. Men kjentes ut som jeg hadde kynner bare på den klumpen :p kanskje han har spent i magen? For jeg dyttet bare på klumpen litt, så gav det seg etter en liten stund.. Bare opplevd harde spark, men ikke utstrekninger, men høres logisk ut :)
 
Kun en klump - resten var som vanlig. Men kjentes ut som jeg hadde kynner bare på den klumpen :p kanskje han har spent i magen? For jeg dyttet bare på klumpen litt, så gav det seg etter en liten stund.. Bare opplevd harde spark, men ikke utstrekninger, men høres logisk ut :)
Høres ut som det er det. Her strekker snik seg både titt og ofte, samme gjorde storesøsteren. om jeg ligger helt i ro så kan jeg kjenne litt romstrering og at det blir litt som et trykk/press hvor han strekker seg :p snål følelse hehe
 
Er ikke den kulen livmoren?
 
Back
Topp