Kul på magen :)

Lollos

Glad i forumet
Til dere som har vært gravide før;
I hvilken uke begynte det å vises på magen at dere var gravide?

Veldig vanskelig å si, siden jeg blir sykt oppblåst uken etter befruktning[:-]
Synes rimelig bra på meg nå, men det er jo bare luft, ingen babymage[8D]

ORIGINAL: Lollos

heldige du.
Har ikke anntydning til mage enda,selv om jeg er tynn.

Fysisk umulig å få ordentlig babymage før 12 uker. Siden livmoren skal over skambenet.
Før den tid er det bare oppblåsthet.

ORIGINAL: TapperDenPyseteDama

heldige du.

Fysisk umulig å få ordentlig babymage før 12 uker. Siden livmoren skal over skambenet.

På meg kommer livmoren over skambeinet i uke 6. Gjort det begge svangerskapene mine.
Hadde ul i uke 8 sist, og kunne ta den på magen, og fikk sett alt, og fikk bra bilder[:)]

ORIGINAL: TapperDenPyseteDama

heldige du.

Det skal du ikke si for sikkert. Det er svært individuelt når det vises.
Det er et kjent fenomen, og det er også vitenskapelig bevist at de som har
vært gravid tidligere får mage raskere neste gang de er gravide.

jeg fikk babymage rundt uke 24 sist.. hadde ikke så stor mage i det hele tatt ved termin heller..

Rundt uke 12 [:)]

Selv syntes jeg at jeg så det tydelig i uke 7, og pakket vekk de vanlige buksene mine i uke 8. I uke 12 var det så tydelig at alle kunne se at jeg var gravid.

jeg er i uke 5+6, jeg kan ikke gå i dongeri buksene mine mer nå fordi magen er for stor, det blir for trangt... jeg er sikker bare oppblåst, men kan ikke skjule det lengre, folk spør om jeg er gravid. men magen er slik fra jeg våkner til jeg legger meg... jeg må opp ca tre-fire ganger i løpet av natta for å tisse.. trodde ikke det heller var helt normalt så tidlig i svangerskapet...? men jeg er ikke 100% sikker på at jeg er 5+6, det finner jeg ut når jeg skal på UL :)
Vi har ialfall en spennende tid forran oss jenter!!! :)
gleder meg sååå!!!!![:D]

ORIGINAL: mamma i 2010

jeg er i uke 5+6, jeg kan ikke gå i dongeri buksene mine mer nå fordi magen er for stor, det blir for trangt... jeg er sikker bare oppblåst, men kan ikke skjule det lengre, folk spør om jeg er gravid. men magen er slik fra jeg våkner til jeg legger meg... jeg må opp ca tre-fire ganger i løpet av natta for å tisse.. trodde ikke det heller var helt normalt så tidlig i svangerskapet...? men jeg er ikke 100% sikker på at jeg er 5+6, det finner jeg ut når jeg skal på UL :)
Vi har ialfall en spennende tid forran oss jenter!!! :)
gleder meg sååå!!!!![:D]

jeg også må opp en haug m ganger om nattan for å tisse.jeg sover generelt mye dårligere også. magen synes jeg selv er fryktelig oppblåst/stor og brystene har blitt mye mer fyldigere. jeg tror jeg er 5+2

fikk vel skikkelig babymage rundt uke 20 sist tenker jeg. Til nå er jeg bare veldig oppblåst!!
Men tror jeg kommer til å få tidligere mage denne gangen
gleder meg[:D]

Back
Topp