Kul på hals*oppdatert

Sjasmin

Elsker forumet
Oppdaget akkurat en kul på halsen til mini. Venstre side under øret. På str med en drue. Virket ikke vond, var glatt og bevegde seg. Kjenner jeg blir stresset.
Noen som har vært borti dette?

Var hos legen med vesla og legen mente det var hovne lymfeknuter. Kikket i halsen, kjente rundt på kroppen og tok en crp som var fin. Så da er det bare litt halsvondt som utløste det...LETTA !!

Men glemte å spørre legen om de blir borte. Jeg har flere og har hatt dem i et år....jau jau

lymfeknute, nesten helt sikkert, jeg får hovne knuter selv viss det er en antydning til forkjølelse på vei....Mia har en rett bak øret, og viss jeg kjenner godt etter så er det en på andre siden og....

er du usikker er det uansett bare å spørre legen, men jeg tror ikke det er noe værre en det

Har sånne jeg også. Hovne knuter, men ringer legen man formå sjekke.

Sånn hadde/har (har ikke sjekka lately) Tobias og, på samme sted. Han får lett hovne lymfeknuter ved den minste antydning til forkjølelse.

det har oliver også.
sofie hadde noe legane kalte perlekjede... var masse masse kula fra øra og heile vveien nedover halsen og ut på skuldra. normalt, men kan være godt å få sjekka det alikavel for sikkerheit skyld[:)]

Tobias hadde det og for ei stund siden. men er ikke noe galt er bare lymfeknute som hovne opp når en er forkjøla og sånn.
Sa legen til meg når jeg var med Tobias.

Back
Topp