kul på halebeinet, au-au

lykkelita*

Forumet er livet
tenkte kanskje noen av dere her inne veit hva det kan være... det virker som at halebeinet mitt er skeivt, det er en kul helt nederst på halebeinet som står skeivt, den stikker ut, det gjorde den ikke før fødselen, jeg har også fått en mindre kul litt lengre oppe i ryggraden, ca fire cm over halebeinet... det gjør kjempe vondt å sitte på denne, sitter ikke på den til vanlig men på trening o.l. har bestilt time hos legen på fredag, men er så nyskjerrig... jeg oppdaga den første trening etter fødselen, hadde lagt merke til at halebeinet stakk ut mer enn før, men jeg trodde det var fordi jeg var blitt så tynn! -men har jo aldri vært tjukk over der, og man skal jo være bra tynn for at halebeinet stikker ut sånn!! så det er ikke det... kan det ha hendt noe under fødselen kanskje?

ORIGINAL: EmsN

Det er ikke en sånn verkebyll eller "tvilling", da...?[8|]

uhm, mulig jeg er dum nå, men hva er det for no??[:-]

ORIGINAL: lykkelita*

Mange som får en slags byll der du beskriver.. Enten en slags stor fettkul eller en såkalt tvilling..
Inni en sånn tvillilng hender det de finner negler og tenner og gud vet hva har jeg hørt.. Noe med stamceller på avveie..
Skal visst være veldig vondt begge deler... Men er ikke farlig hvis det er det,da...

KA?! mener du noe som skulle blitt et foster? kan vel ikke komme der vel? nede på ryggen??

Mange som får en slags byll der du beskriver.. Enten en slags stor fettkul eller en såkalt tvilling..
Inni en sånn tvillilng hender det de finner negler og tenner og gud vet hva har jeg hørt.. Noe med stamceller på avveie..
Skal visst være veldig vondt begge deler... Men er ikke farlig hvis det er det,da...

KA?! mener du noe som skulle blitt et foster? kan vel ikke komme der vel? nede på ryggen??

Det er visst mulig... [8|]

fy f... hvis det er det, da svimer jeg av! men jeg har jo to da... er sikkert fettkuler! hvordan fjerner man sånne? de gjør jo vondt...

åh... herregud, drenere? får ikke man arr da? nei, gud... håper det er noe som bare forsvinner av seg selv[8D]

ORIGINAL: kittyb

Fettkuler blir skjært bort. får lokalbedøvelse da..

åh, enda bedre... jeg som besvimte da jeg fikk satt inn p-stav[&o]

Svigerinnen min hadde en sånn kong ved halebenet for en stund siden, gjør visst grisevondt. Hun måtte på sykehuset for å fjerne den.. 

veit ikke om jeg tør å dra til legen[&:] HATER alt som er spist, sprøyter, skalpeller, kniver... usj! nei, må vel finne ut hva det er og få fjerna ondskapen. takk for svar i alle fall, jeg hadde ingen ide om hva det kunne være...

Back
Topp