Kul i puppen/brystet :((((

tyren86

Forelsket i forumet
I går fant jeg en kul i brystet.. Synes dette er kjempe skummelt . I alle fall siden jeg har celleforandringer i livmoren også :(

Kan veldig gjerne være en melkekjertel som er i forandring.. Men sjekk det med legen din, du!

Er enig med hva de andre sier, eg hadde fått skjekket det med lege. Kan være så enkelt som hovne/forandring i melkekjertel. Eg fant en kule og, på siden av brystet ved underarmen og ble ufattelig redd siden eg fikk påvist celleforandring grad 1. Da var eg ca 5 uker på vei. Eg ble tatt på alvor, og fikk tatt ultralyd og vevsprøve med en gang. Viste seg heldigvis at det faktisk kun var betenelse i en melkekjertel og lokalt irritasjon i vev rundt :) Men nå har eg nær familiær brystkreft i familien, så det kan og være en grunn til at ting ble skjekket veldig fort. Så mitt råd er å snakke med legen og se hva han tenker. Lykke til :)

Takk for svar <3 den ligger helt inntil puppe sprekken på en måte. Akkurat som at den ligger på ribbenet. Helt inntil kanten på puppen høyt oppe. Skal ringe legen i morgen tenkte jeg. Kjenner jeg er litt mere rolig nå, men allikevel så gruer jeg meg veldig. Men er sikkert bare en fettkul :)

Back
Topp