Kul i panna

løve78

Forumet er livet
Aurora lekte med Isa i stad, også hadde hun løftet Isa opp i senga...og pang så traff hun gulvet med panna først...så nå har Isa en blålilla kul i panna...og jeg som sa for noen dager siden at Isa ikke hadde falt ned fra noe....Når skal jeg lære meg å holde kjeft!!!!![&o]
 
Går bra med Isa...senga hun falt ut av er heldigvis veldig lav...er veldig fort gjort, og stakkars Aurora var helt fra seg hun..gjorde det jo ikke med vilje, men håper hun nå har lært at hun må passes på hele tiden[:)]
 
Auda.. Må vel rekn m nån kula framover ja.. Othelie kom heim fra morfar å ha hilst på trappegrinda der, 2 små rød streker der hu ha træft som utvikla sæ te 2 brune strker ætter 2 daga.. Såg ut som d sku veks ut horn [8D]
 
Back
Topp