Kul i panna!

smash

Forumet er livet
VIP
I dag kl 12:30 fikk jeg telefon fra barnehagen om at jenta mi på 3 år hadde ramla.
De hadde vært på tur i skogen, og ho hadde tryna med panna først, rett i en stein.
Ho har deeeen kulen!
Så jeg dro å henta ho,og da i kom hjem, lå vi i sofaen å så på film , og ho fikk litt smågodt.
Ho var i veldig godt humør da ho kom hjem, og tulla mye og kosa med meg og pus.
Har ikke gråte en eneste gang hjemme.
Etter 2 timer, ville ho på kjøpesenteret, og da henta vi storesøster i bhg, og dro på kjøpesenteret.
Vi var der en times tid, og ho var i kjempehumør!
Nå har ho spist en stor porsjon med taco til middag, tegna og løpt rundt med storesøster.

Trenger ikke å være bekymra da??
Når jeg spør om ho har vondt, sier ho nei.

En annen ting jeg lurer på å...
Kulen i panna er ganske stor, og stikker litt utover. Når jeg tar på den, er den helt myk.
Skal det være sånn? Er første gangen en av ungene mine har fått stor kul, så kan ikke noe om det....

Høres ut som at dere slapp unna med skrekken ja, ville ikke uroet meg etter så mange timer med ei frisk jente med kul i panna hvertfall  Helt normalt med myk kul ja, blir sikkert fin igjen om noen dager 

Så lenge allmenntilstanden er normal  (noe den virker), matlysten er der, ikke kvalm, og pupillene er like, og reagerer likt på lys/ikke lys så er det nok ikke hjernerystelse.

Godt å høre!
Er så glad de små tåler så mye!
Men det ser sååå vondt ut!!

Back
Topp