Kul i magen..

Frisør1

Gift med forumet
Samboeren min har vært ut og inn av sykehuset den siste uka..starta på lørdag da han trodde han hadde fått

seg en kjink i nakken..Han hadde smerter når han pustet inn som verket oppover og mot nakken....

Dem tok diverse prøver, og konstanterte med lungebetennelse...

Onsdag var siste sykemld dag, så han ringte fastlegen og spurte om forlengelse....samtidig spurte han om å

få bytte medisin, da den han brukte nå ikke hjalp noe særlig....Da ble han sendt opp til sykehuset igjen for

nye tester...I dag ble det konstantert en kul i magen..byll..cyste[8|]

Denne ligger da på hans venstre side i øvre del av magen...Så nå er jeg drit bekymra....[:(]

På søndag er det rett opp til Tromsø for innleggelse og videre undersøkelser..

Noen som har vært borti lignende?

Hva kan det være?? Si at det kan være noe annet en kreft da vær så snill.....................

Ingen?

Uff, DYTTER for deg!

Dytt igjen..

Det kan absolutt vera noko anna enn kreft ja. Ei cyste kan vera ein ansamling av puss/betennelse som kan gi smerter og infeksjonssymptom. Det går som ofte an å behandle den med intravenøs antibiotika, eller evt å tappe ut væsken. Smertefult, men som oftes ufarlig når det blir oppdaga og behandla!! God bedring uansett kva dei finn ut, ikkje ta sorgene på forskudd, det går heilt sikkert fint[:)]

ORIGINAL: sogn78

Det kan absolutt vera noko anna enn kreft ja. Ei cyste kan vera ein ansamling av puss/betennelse som kan gi smerter og infeksjonssymptom. Det går som ofte an å behandle den med intravenøs antibiotika, eller evt å tappe ut væsken. Smertefult, men som oftes ufarlig når det blir oppdaga og behandla!! God bedring uansett kva dei finn ut, ikkje ta sorgene på forskudd, det går heilt sikkert fint[:)]

Tusen takk[:)] Har liksom aldri hørt om byller i magen tidligere som ikke er noe..man tenker jo kreft med en gang....Herregud jeg håper det ikke er det.............

Back
Topp