Frisør1
Gift med forumet
Samboeren min har vært ut og inn av sykehuset den siste uka..starta på lørdag da han trodde han hadde fått
seg en kjink i nakken..Han hadde smerter når han pustet inn som verket oppover og mot nakken....
Dem tok diverse prøver, og konstanterte med lungebetennelse...
Onsdag var siste sykemld dag, så han ringte fastlegen og spurte om forlengelse....samtidig spurte han om å
få bytte medisin, da den han brukte nå ikke hjalp noe særlig....Da ble han sendt opp til sykehuset igjen for
nye tester...I dag ble det konstantert en kul i magen..byll..cyste[8|]
Denne ligger da på hans venstre side i øvre del av magen...Så nå er jeg drit bekymra....[:(]
På søndag er det rett opp til Tromsø for innleggelse og videre undersøkelser..
Noen som har vært borti lignende?
Hva kan det være?? Si at det kan være noe annet en kreft da vær så snill.....................
seg en kjink i nakken..Han hadde smerter når han pustet inn som verket oppover og mot nakken....
Dem tok diverse prøver, og konstanterte med lungebetennelse...
Onsdag var siste sykemld dag, så han ringte fastlegen og spurte om forlengelse....samtidig spurte han om å
få bytte medisin, da den han brukte nå ikke hjalp noe særlig....Da ble han sendt opp til sykehuset igjen for
nye tester...I dag ble det konstantert en kul i magen..byll..cyste[8|]
Denne ligger da på hans venstre side i øvre del av magen...Så nå er jeg drit bekymra....[:(]
På søndag er det rett opp til Tromsø for innleggelse og videre undersøkelser..
Noen som har vært borti lignende?
Hva kan det være?? Si at det kan være noe annet en kreft da vær så snill.....................