Kul i lysken

Zafran

Forelsket i forumet
Hei. Jeg har som noen av dere sikkert har lest denne uka, slitt med magesmerter. Og venter fortsatt på svar fra gynekolog på prøvene. Men jeg har de siste dagene oppdaget en øm kul på ca en cm på høyre side av lysken. I følge infeksjonsprøvene i blodet har jeg ingen infeksjon i kroppen. Noen som vet hva det kan være? Skal til lege på mandag :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Forstoppelse eller luft? Slet mye med luft og forstoppelse etter fødselen med snuppa og kunne kjenne tarmene som klumper på sidene av magen :-p krysser fingrene for at det ikke er noe alvorlig :-)

Sent from my HTC Desire using BV Forum mobile app

Lymfeknute? Lysken er jo et sted med mange lymfekjertler.. Er den bevegelig?

Det sitter flere lymfekjertler i lysken. De kan hovne opp innimellom, gjerne ved forkjølelse/influensa og lignende. Hvis den fortsatt er der om en drøy uke bør du undersøke den hos legen.

God bedring

jeg tenkte også på lymfeknute eller lymfebrokk!? lurt å få sjekket ut. Ikke no gøy å gå sånn å lure!

God bedring!!

sender en klem

har også en kul på høyre side! hatt den i mange år.. plager meg ikke, og legen har sjekket den, og så ikke noe poeng i å ta prøve av den siden den ikke plager meg :)
Har også kul i v.bryst som skulle vært operert bort, men den lå så vondt til så det ble utsatt frem til den vokser/plager meg. Godartet fibroademon ;)

♥Jente født 08 ♥
♥ Håper på baby 2014 ♥

Ja, jeg tenker også lymfeknute :-) men synes det var litt rart siden blodprøver ikke viste noen infeksjon :-) kan kanskje bevege litt, litt usikker for den er så vond å ta på:-P

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Det kan være noe så uskyldig som en betent talgkjertel også :)

Back
Topp