Kul i brystet?

mmmmmmmmmmmmmmmmm

Gift med forumet
sambo var på kontroll med snuppa i dag, og siden vi har sett en kul i ene brystet hennes ei god stund nå, bad jeg ham om å spørre henne hva det kunne være...

egentlig har jeg ikke tenkt så mye over det, for det hadde hun jo litt av og på da hun ble født også...

helsesøstra bad oss om å gå til legen med henne å få sjekka det opp - trivelig...

andre (jente)babyer som har det?

---------

oppdatert innlegg 8...

Ingen kuler her... Di kan jo få det etter fødselen, men da er det hormoner som produserer sekret, som gjør at det kan bli hovent.
Greit å sjekke opp, men det er jo sannsynligvis ikke noe farlig. Di aller fleste kuler er ikke farlige, men kan være greie å evt fjerne før di vokser seg større.
Ikke bekymre deg på forhånd, det er som regel unødvendig.... (Vet det er lett å si...... )
Åsså er det jo uansett greit å få sjekka det opp.....

ORIGINAL: ~eXita~

nei har ikke noe sånt hær!

håper det bare er en hoven kjertel eller no!

signere!

takk for gode ord[:)]

synes liksom det er nok med den - etterhvert så store - kulen hun har på halsen/kinnet... synes bare den vokser[&o]

Linea hadde det når hun var liten baby..hadde den i mange mndr og den vokste betydelig. Men fikk beskjed om at det var melkekjertel. Og plutselig en dag var den borte.

Håper og tror det er det lille gullet ditt har og[:)]

ringte til legen i morges, og fikk faktisk komme til allerede kl 11, så nå har jeg vært og spurt henne...

hun sier at det ikke er noe å bekymre seg over, og at den kan ha kommet pga at hun får mine hormoner siden jeg ammer henne... helt vanlig, og kunne like godt ha kommet på en guttebaby sa hun[:)]

siden jeg var der likavel fikk jeg henne til å kikke nedi halsen min, er så pokkers vondt å svelge, har hovne kjertler og litt sånt rusk - hun konkluderte kjapt at det der, DET var virus det[&:] hihi, må le litt av alle disse virusa jeg altså...[:D] når de ikke kan kalle det noe annet, ja da er det virus...jeg skulle forresten gurgle halsen med saltvann og spise et knekkebrød med hakka, fersk hvitløk og hvitost på[8|][:D]

når jeg endelig var hos lege, spurte jeg like godt ang Cerazetten og alle de pokkers blødningene jeg har tit og ofte, og det var også vanlig...[&:][:@] (i hennes øyne er det meste vanlig da, skal det sies...) så da får jeg vel bare gå sånn da og småblø i ny og ne..

ORIGINAL: Annabella

ringte til legen i morges, og fikk faktisk komme til allerede kl 11, så nå har jeg vært og spurt henne...

hun sier at det ikke er noe å bekymre seg over, og at den kan ha kommet pga at hun får mine hormoner siden jeg ammer henne... helt vanlig, og kunne like godt ha kommet på en guttebaby sa hun[:)]

siden jeg var der likavel fikk jeg henne til å kikke nedi halsen min, er så pokkers vondt å svelge, har hovne kjertler og litt sånt rusk - hun konkluderte kjapt at det der, DET var virus det[&:] hihi, må le litt av alle disse virusa jeg altså...[:D] når de ikke kan kalle det noe annet, ja da er det virus...jeg skulle forresten gurgle halsen med saltvann og spise et knekkebrød med hakka, fersk hvitløk og hvitost på[8|][:D]

når jeg endelig var hos lege, spurte jeg like godt ang Cerazetten og alle de pokkers blødningene jeg har tit og ofte, og det var også vanlig...[&:][:@] (i hennes øyne er det meste vanlig da, skal det sies...) så da får jeg vel bare gå sånn da og småblø i ny og ne..

Virus er noe dritt!  Skjønner jeg er heldig med cerazetten, jeg synes alle som skriver om den her blør i hytt og pine..selv har jeg enda IKKE gjort det *bank i bordet*. Hvitløk kurerer mye, og digg er det![:D]

ORIGINAL: ~eXita~

nei har ikke noe sånt hær!

håper det bare er en hoven kjertel eller no!

Back
Topp