Kul i brystet

Lillevenn2016

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2016
Hei
Under svangerskapskontrollen i dag fant legen en kul i brystet mitt som jeg selv har funnet før og fulgt med på, men som jeg trodde var borte da jeg ikke har kjent den på en stund, den var ca 1,5x3,0cm. Blir henvist til kirurgisk på sykehuset da legen var usikker på hva å gjøre med dette. Flere som har fått konstantert kuler i brystet før/under svangerskap som har vært ufarlige? :)

Jeg hadde kul i det ene brystet da jeg var yngre. Ble henvist til ul, å da jeg endelig fikk time var kulen borte.

Jeg hadde kul i det ene brystet da jeg var yngre. Ble henvist til ul, å da jeg endelig fikk time var kulen borte.
Er jo ganske ung så håper jo det ikke er noe farlig, men den har jo vært der en stund. Har ingen i familien med brystkreft så er hvertfall ikke arvelig disponert.

Er jo ganske ung så håper jo det ikke er noe farlig, men den har jo vært der en stund. Har ingen i familien med brystkreft så er hvertfall ikke arvelig disponert.
Krysser fingrene for at det er ufarlig [emoji173]
Og det er jo veldig bra at de følger det opp[emoji4]

Jeg har hatt 3 stk og har den ene enda. Helt ufarlige. Kuler i brystet tas veldig seriøst og skal alltid sjekkes. Mest sansynligvis er det helt ufarlig men greit å få sjekket opp. Lykke til.

Jeg har hatt 3 stk og har den ene enda. Helt ufarlige. Kuler i brystet tas veldig seriøst og skal alltid sjekkes. Mest sansynligvis er det helt ufarlig men greit å få sjekket opp. Lykke til.
Tusen takk :-) regner med det er ufarlig men er glad for at det blir fulgt opp :-)

Back
Topp