Kul i brystbeinet..

Freyr

Forumet er livet
Julibarna2014
Noen her inne som har en kul like under solar plexus? Har aldri hatt det før.. og den er kjempe øm..

kan jo bare være brystbeient og det er ømt i Solar Plexus.
Om det er hardt i solar plexus kan det være mye syre i kroppen. ikke farlig det altså!

hmmm... hadde det da jeg fikk brystbetennelse... men jeg lekker mye "råmelk" fra brystene, så det gikk tett. håper ikke det er det du har for det er vondt!  men det er sikkert ikke noe farlig :)

Jeg tenkte kanskje det kunne være galleblæra? Siden jeg har så utrolig mye sure oppstøt om dagen.. Skikkelig masse diarè og vondt på høyresiden av ribbena som stråler ut mot ryggen! Er mye svimmel og kvalm..

Jeg har en kul på samme sted, som er kjempe øm!! Ble litt bekymra da jeg oppdaget den, og spurte legen sist jeg var på kontroll. Hu kjente på kulen å sa det var brystbeinet [:)] 

ORIGINAL: FrøkenS

Jeg tenkte kanskje det kunne være galleblæra? Siden jeg har så utrolig mye sure oppstøt om dagen.. Skikkelig masse diarè og vondt på høyresiden av ribbena som stråler ut mot ryggen! Er mye svimmel og kvalm..

Er det ikke levra du har vondt i da? Mamma har fjernet galleblæra pga gallestein og jeg tror den ligger litt lengre ned på venstre side. Uten at jeg skal påstå det altås, men arrene til mamma ligger rundt navlen. 4 hull rundt navlen ble det på henne.

Back
Topp