KUB-test og Ultralyd

eudaimonia

Glad i forumet
For en herlig dag! :love7
Siden jeg blir 38 år rundt termin har vi blitt tilbudt KUB-test/dobbeltest,og i dag var vi på Haukeland for informasjon om dette og for å ta blodprøve. Jordmor var veldig hyggelig og det var en god samtale. På slutten foreslo hun at når vi først var der, så kunne vi jo se om det var noe liv der inne! Så fantastisk! Dette hadde jeg bare drømt om og ikke forventet. Siden vi opplevde en MA i høst, så har disse ukene vært ganske nervepirrende og man lurer jo på om alt er som det skal så langt. Og det var det! Vi ble satt fram to dager, fra 9+1 til 9+3. Og vi såg et pitte lite menneske som lå der og sprellet og var akkurat passe størrelse! Hjertet banket perfekt og vi er aldri så lite forelsket i det lille mirakelet :Heartred

Vedlegg

• AC8E6508-636B-48BE-A036-DCF51C314C13.jpeg
    AC8E6508-636B-48BE-A036-DCF51C314C13.jpeg
    37,4 KB · Visninger: 34
Så kjekt !
Jeg må og ta KUB test og inn til fosterdiagnostikk i midten av mars grunnet medisinsk behandling før jeg oppdaget graviditeten. På Haukeland. Sist svangerskap hadde jeg en kontroll på haukeland hvor jeg fikk beskjed om å holde munn å være glad ungen var i live da jeg uttrykket at jeg slet med hodepine, så det er godt å høre fine ord der i fra! Ser jo at han jeg traff hadde en dårlig dag å at det nok ikke skjer igjen. Men når du er 35 uker på vei går det jo innpå en!

Så kjekt !
Jeg må og ta KUB test og inn til fosterdiagnostikk i midten av mars grunnet medisinsk behandling før jeg oppdaget graviditeten. På Haukeland. Sist svangerskap hadde jeg en kontroll på haukeland hvor jeg fikk beskjed om å holde munn å være glad ungen var i live da jeg uttrykket at jeg slet med hodepine, så det er godt å høre fine ord der i fra! Ser jo at han jeg traff hadde en dårlig dag å at det nok ikke skjer igjen. Men når du er 35 uker på vei går det jo innpå en!

Da håper jeg virkelig du får en bedre opplevelse denne gangen! Merkelig oppførsel fra en profesjonell med et slikt yrke. Vi møtte i allefall en veldig profesjonell og åpen jordmor, det betyr masse når man er i en slik sårbar situasjon. Lykke til! :Heartred

Back
Topp