Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulig jeg kunne postet denne posten et annet sted enn her,men det er jo vi som skal bli kjent
Noen som bet når en slik test må bestilles? Når må man liksom til legen.. Har barn fra før,men var ikke «voksen» gravid da. Dro ikke til legen før 11/12 uker.
Takk. Jeg skal til gyn neste uke. Kan han sende henvisning eller må fastlege?
38Hvor gammel er du?
Takk. Jeg skal til gyn neste uke. Kan han sende henvisning eller må fastlege?
Mulig jeg kunne postet denne posten et annet sted enn her,men det er jo vi som skal bli kjent
Noen som bet når en slik test må bestilles? Når må man liksom til legen.. Har barn fra før,men var ikke «voksen» gravid da. Dro ikke til legen før 11/12 uker.
Jeg er også 38! Var på tidlig ultralyd onsdag. Var da 5+4. Var for å få termin, da jeg ikke visste når jeg ble gravid pga ingen syklus etter uttak av hormonspiral.
Fikk tlf fra sykehuset i går. De ønsket at jeg skulle ta stilling til iløpet av helgen om jeg valgte KUB eller NIPtest...får ikke begge om det ikke er avvik på KUB. Valgte jeg ikke KUB i uke 12 fikk jeg NIPtest i uke 17.
Jeg kommer til å ta KUB, for er det avvik får man automatisk NIPtest. Hun sa ingenting om at man må betale. Tar d som en selvfølge at man ikke må d!
Kub i uke 12? Jar lest den må tas innen uke 11? Siden jeg skal til gyn neste uke (uke 7),så hører jeg med de.
Grunnet alder er vel en glukosetest obligatorisk å?
Kub i uke 12? Jar lest den må tas innen uke 11? Siden jeg skal til gyn neste uke (uke 7),så hører jeg med de.
Var det de sa på Universitetssykehuset Nord-Norge ihvertfall. Kub i uke 12, NIPT uke 17.Kub i uke 12? Jar lest den må tas innen uke 11? Siden jeg skal til gyn neste uke (uke 7),så hører jeg med de.
Jeg er 39 og var igjennom kub testen da jeg gikk med gutten vår. Du må ikke betale for den nei, da alle over 35(?) har muligheten til å ta den nå. Var for de som fylte 38 tidligere. Her sendte jordmoren henvisningen til sykehuset.Jeg er også 38! Var på tidlig ultralyd onsdag. Var da 5+4. Var for å få termin, da jeg ikke visste når jeg ble gravid pga ingen syklus etter uttak av hormonspiral.
Fikk tlf fra sykehuset i går. De ønsket at jeg skulle ta stilling til iløpet av helgen om jeg valgte KUB eller NIPtest...får ikke begge om det ikke er avvik på KUB. Valgte jeg ikke KUB i uke 12 fikk jeg NIPtest i uke 17.
Jeg kommer til å ta KUB, for er det avvik får man automatisk NIPtest. Hun sa ingenting om at man må betale. Tar d som en selvfølge at man ikke må d!
Jeg fikk vite at glukosetest blir tatt om man har diabetes i familien eller ved høy bmi. Så ikke alle må ta denne.Var det de sa på Universitetssykehuset Nord-Norge ihvertfall. Kub i uke 12, NIPT uke 17.