Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen som vet forskjell på Kub og niptest? Hva skal dere velge om dere skal testes?
Hvis du har rett på fosterdiagnostikk vil du normalt først få KUB som er en sannsynlighetsberegning baser på blodprøve, din alder og ultralyd av fosteret rundt uke 12-14. Viser denne høyere sannsynlighet for avvik, kan du få tilbud om NIPT som stort sett brukes for å utelukke de vanligste trisomiene, 21,13 og 18 hvertfall.
Søk opp fosterdiagnostikk og finn helenorge sin artikkel om det. Der står alt du lurer på
Takk! Jeg har ikke rett på noen ting. Skal til Danmark å ta test privat. Jeg forstår fortsatt ikke om jeg bør ta kub, nipt eller begge Siden jeg tar det privat velger jeg jo selv hva jeg tar. Vil ta det som gir meg mest og best svar.
Takk! Jeg har ikke rett på noen ting. Skal til Danmark å ta test privat. Jeg forstår fortsatt ikke om jeg bør ta kub, nipt eller begge Siden jeg tar det privat velger jeg jo selv hva jeg tar. Vil ta det som gir meg mest og best svar.