KTCrafts

Tjukkebollepus

Forumet er livet
Noen som har bestillt varer herfra????? I så fall, hvor lang tid tok det før dere fikk varene?

Bare noen få dager. [:)]  Føler nesten at det går fortere å bestille derfra enn fra norske butikker. Hihi![8D]

Er nå 10 dager siden jeg bestillte, men det er vel rett rundt hjørnet da....[8|]

ORIGINAL: Tjukkebollepus

Er nå 10 dager siden jeg bestillte, men det er vel rett rundt hjørnet da....[8|]

Kan være den har blitt stoppet i kontroll.
Tror eg ventet 2-3 uker en gang, og når det endelig kom, så var det merket at det hadde vært åpnet og kontrollert.

Normalt sett har det tatt 5-7 dager...

ORIGINAL: ~Tilden~

Tror eg ventet 2-3 uker en gang, og når det endelig kom, så var det merket at det hadde vært åpnet og kontrollert.

Hadde du bestilt over kvota da?? Hihi![:D][;)]

ORIGINAL: tullmusa

ORIGINAL: ~Tilden~

Hadde du bestilt over kvota da?? Hihi![:D][;)]

Hehe, nope.... [:D]
Har ikke fått pakker stoppet i ettertid....(heldigvis...)

Har aldri bestilt derfra,men vet de tar stikkprøver i tollen innimellom, og da kan det jo gjerne ta litt ekstra tid...håper den dukker opp over helga da![:)]

max en uke... digger ktcraft....
de har forresten 25% på alle varer nå....gjelder kun ut i dag!!!

Back
Topp