Ksn jeg spise denne??

Barnslig

Glad i forumet
Kan jeg spise denne? Det står pasteurisert men holder det??

Vedlegg

• 1446051555261.jpg
    1446051555261.jpg
    44 KB · Visninger: 103
Tror kanskje ikke det?det står at gravide ikke bør spise myke og halvmyke oster som brie, cammenbert og gorgonzola. Og den der går vel kanskje inn under samme kategori?

Ja gjør jo det, hadde et håp om at det ikke gjaldt om den var pasteurisert :-(

Hadde denne osten på pizza med spekeskinke i helgen, var helt fantastisk :-) får vel finne oppskrifter der den er skikkelig oppvarmet.

Nei, den bør du nok ikke spise.

Muggoster skal man ligge unna selv om de er laget av pasteurisert melk. ;)

Har hatt den på pizza, kjempegodt

Bruk den i saus :-)

Fikk med ett oppskriftshefte med masse gode varme retter, godt gubben jobber med mat, så kan han lage det jeg peker på.

Jobber i hjemmesykepleien og blir så sjalu når jeg lager frokost til gamle oslofruer med blåmuggost, spekeskinke osv...:P Syntes det er verre å holde seg unna matvarer enn vin og øl.

Jobber i hjemmesykepleien og blir så sjalu når jeg lager frokost til gamle oslofruer med blåmuggost, spekeskinke osv...:p Syntes det er verre å holde seg unna matvarer enn vin og øl.
Helt enig! Trodde jeg skulle synes det var vanskeligere med alkohol, men det verste er helt klart alt jeg ikke kan spise :p

Helt enig! Trodde jeg skulle synes det var vanskeligere med alkohol, men det verste er helt klart alt jeg ikke kan spise :p
Nei her har jeg ikke lyst på vin en gang, er jo så trøtt fra før hvordan skulle det gått. Spekemat og myke oster er mitt savn.....

Back
Topp