ks under korona

Bkno2508210

Andre møte med forumet
Noen her som har hatt (planlagt) keisersnitt nå som kan si noe om hvordan det var? Tenker mest på hvordan det var forhold til korona restriksjoner. Fikk far være med på hele ks? Fikk dere noe tid sammen etter babyen var ute eller måtte han gå når du kom fra overvåkningen? Måtte dere ligge lenge på barsel? Hvordan klarte dere å ta dere av babyen der alene?
 
Noen her som har hatt (planlagt) keisersnitt nå som kan si noe om hvordan det var? Tenker mest på hvordan det var forhold til korona restriksjoner. Fikk far være med på hele ks? Fikk dere noe tid sammen etter babyen var ute eller måtte han gå når du kom fra overvåkningen? Måtte dere ligge lenge på barsel? Hvordan klarte dere å ta dere av babyen der alene?
Jeg har ikke hatt keisersnitt, men jeg har fått med meg at de forskjellige sykehusene har veldig ulike restriksjoner om dagen. Så kanskje du bør nevne hvilket sykehus du skal ta keisersnitt på i tilfelle noen har tatt på samme sykehus i det siste leser her:happy::happy: på SUS kan i hvert fall far være med på pks, være med babyen mens mor blir tatt hånd om etterpå og være på barsel med mor fra 09-21 og i noen tilfeller overnatte med mor og barn ved behov. Lykke til❤️
 
Jeg har ikke hatt keisersnitt, men jeg har fått med meg at de forskjellige sykehusene har veldig ulike restriksjoner om dagen. Så kanskje du bør nevne hvilket sykehus du skal ta keisersnitt på i tilfelle noen har tatt på samme sykehus i det siste leser her:happy::happy: på SUS kan i hvert fall far være med på pks, være med babyen mens mor blir tatt hånd om etterpå og være på barsel med mor fra 09-21 og i noen tilfeller overnatte med mor og barn ved behov. Lykke til❤️

Ja sant det, er på kk på Haukeland i Bergen jeg skal ha det på. Håper det blir litt som der da, men hørt at kk her er veldig strenge.
 
Hos oss fikk han være med på hele ks,overvåkningen og på barsel i dagene etterpå :)
Ble en kjempefin opplevelse!
 
Noen her som har hatt (planlagt) keisersnitt nå som kan si noe om hvordan det var? Tenker mest på hvordan det var forhold til korona restriksjoner. Fikk far være med på hele ks? Fikk dere noe tid sammen etter babyen var ute eller måtte han gå når du kom fra overvåkningen? Måtte dere ligge lenge på barsel? Hvordan klarte dere å ta dere av babyen der alene?
Kona til broren min hadde pks i mai på St.olavs, og da fikk broren min være med på hele keisersnittet og han kunne få bli der hele oppholdet på nyfødtintensiv og barsel. Han fikk ikke komme tilbake igjen da han dro hjem for å være sammen med de andre barna deres. Men om de hadde trengt et lengre opphold på intensiven ville han ha fått kommet tilbake. Svigerinna mi fortalte at hun fikk veldig mye hjelp fra de ansatte etter han dro hjem, for hun fikk jo ikke anstrenge seg selv så kort tid etter ks. Men hun hadde jo vært gjennom to keisersnitt før og var i god form, så hun dro hjem ganske fort etterpå.
 
Back
Topp