KS noen med erfaring ?

Gizom

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
God morgen jenter! Er det noen her ute som har opplevet planlagt keisersnitt? Jeg er blitt frarådet å føde igjen av to leger så jeg forsøker å venne meg til tanken om Ks. Det er vist noe jeg må jobbe litt med- det er ikke av en eller annen grunn ikke helt riktig for meg... Jeg er selv en keiserinne, og det har jo gått greit.. Noen som har tanker rundt dette?

Jeg hører ikke til her inne, men tenkte jeg kunne svare deg likevel.
Jeg har en fødsel, et hasteks og et planlagt ks bak meg. Opplevelsene er også i stigende rekkefølge. Et planlagt ks er veldig harmonisk og rolig, jeg sovnet til og med da de sydde meg sammen!
De tar veldig godt vare på deg på operasjonsstuen, og du føler deg virkelig sett :)

Jeg hadde nå et ønske om å prøve naturlig denne gangen, men har fått beskjed om at det er bare å glemme. Det er godt å få vite det såpass tidlig, for da har du good tid til å venne deg til tanken.

Jeg og min bror er keiser/keiserinne, og jeg har to keiserinner selv. Alt har gått strålende med oss også :)

Heisann. Jeg har bare et akutt ks bak meg.

Men til å med i slike situasjoner, så blir man veldig godt tatt vare på <3

Så jeg vil tro å har hørt, at planlagte ks er utrolig fine opplevelser :D :D

Har hatt ett hastesnitt og to planlagte snitt - og det blir naturlig nok planlagt snitt denne gangen også; jeg synes de planlagte snittene har vært fantastiske! Jeg har blitt behandlet som en dronning på op.stua, og det hele skjedde i rolige former :) Gruer meg på ingen måte til neste snitt!

Jeg skulle såklart gjerne hatt muligheten til å føde "normalt", men når dette ikke er at alternativ, så synes jeg planlagte snitt er the next best thing ;)

Back
Topp