KS INNVILGET:-D

mamat2prinsesser&4prinser

♡2007♡2009♡2012♡2018♡2021♡2023♡2026♡
VIP
Vi som prøver :)
Himmelbarn
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Ringte A-hus idag og fikk endelig snakke med kirugen som jeg var på 1 samtale medHu beklaget så mye for at jeg ikke hadde fått noe beskjed tidligere, men hu hadde hatt ferie i 3 uker! Hu skulle sende papirene av gårde i morgen el overmorgen så jeg fikk søkt permisjon! KS-dato blir i løpet av første uka i septemberHadde 4-5 rier idag tidlig og setter fødselen igang før ks datoen blir det akutt KS når jeg ankommer sykehuset! Godt at jeg nå har det i boks og kan slappe av de siste ukene!

Så bra! :-) No kan du endelig slappe av og nyte siste vekene av sv.skapet :-))

mammatil2prinsesser skrev:
Ringte A-hus idag og fikk endelig snakke med kirugen som jeg var på 1 samtale medHu beklaget så mye for at jeg ikke hadde fått noe beskjed tidligere, men hu hadde hatt ferie i 3 uker! Hu skulle sende papirene av gårde i morgen el overmorgen så jeg fikk søkt permisjon! KS-dato blir i løpet av første uka i septemberHadde 4-5 rier idag tidlig og setter fødselen igang før ks datoen blir det akutt KS når jeg ankommer sykehuset! Godt at jeg nå har det i boks og kan slappe av de siste ukene!

Om det er det du har ønsket det så sier jeg gratulerer så mye:) Da slipper du å bekymre deg masse for det:)

Åh, gratulerer!! Og da er det ikkje lenge igjen til du får sjå lille babyen din :) Spennande! Hadde så lyst på keisersnitt sjølv, men var nok ikkje godt nok grunnlag for det. Skjønnar at du er letta! Masse lykke til!

*TryllTryll* skrev:
Så bra! :-) No kan du endelig slappe av og nyte siste vekene av sv.skapet :-))

Ja, jeg er så gladOg føler jeg endelig kan senke skuldrene litt nå!

Knøttebærer skrev:

mammatil2prinsesser skrev:

Om det er det du har ønsket det så sier jeg gratulerer så mye:) Da slipper du å bekymre deg masse for det:)

Ja, ønsket det selv pga fødselskade på meg og den lille og ekstremt tøff fødsel! Så jeg er veldig glad!

Meanrain skrev:
Åh, gratulerer!! Og da er det ikkje lenge igjen til du får sjå lille babyen din :) Spennande! Hadde så lyst på keisersnitt sjølv, men var nok ikkje godt nok grunnlag for det. Skjønnar at du er letta! Masse lykke til!

Åh, det var synd!Kan jeg spørre hvorfor du hadde lyst på KS? Tusen takk for det!

Good for you! Blir spennende fremover nå altså :) NÅ MÅ jeg pakke bagen!!

Snorkfrøken1982 skrev:
Good for you! Blir spennende fremover nå altså :) NÅ MÅ jeg pakke bagen!!

haha, me too

Så godt å høre at du fikk det innvilget - da kan du senke skuldrene godt nå på slutten

Så flott at alt er på plass! 

Godt å få det avklart om det er det du ønsker, og ikke minst å få en dato....

Masse lykke til :-)

Så bra! :) jeg hadde tredje samtale på SUS på torsdag med jordmor, hun sier jeg kommer til å få KS, men hun fikk ikke fatt i legen på torsdag så jeg må tilbake til ham neste fredag for å få dato :) er utrolig spennende og føler meg allerede lettet, men håper jeg har valgt det rette med tanke på hvor mangen så har advart meg om hvor dårlig jeg kan bli etterpå. Får antagelig KS rundt den 20 sept tror jeg :) Masse lykke til og du har vært veldig god støtte for meg gjennom min prosess ( det har vært slitsomt) tusen takk :) Håper jeg hører fra deg om hvordan det har gått etterpå :)

Back
Topp