Noen som har hatt dette?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Fridasinmamma
Hmmmm... det er det jeg er litt usikker på[:)]
Jeg er ofte svimmel... daglig.. hver kveld da jeg legger meg så går liksom hele rommet rundt.. klarer ikke å feste øynene på noe.. fordi alt går rundt..
Og så fikk jeg en henvisning til øre-nese-hals for å sjekke om jeg hadde krystallsyken.. Er visst noen krystaller som må flyttes på.,. langt innenfor ørene..
Her kjenner jeg til svimmelheten mest etter at jeg har lagt meg.. så snart jeg legger meg i senga og vrir hodet til siden for å lese så går hele rommet rundt.. sånn kjennes det ut i alle fall
Og innimellom når jeg leker med Frida i sofaen.. kjenner mest til dette på kveldstid
ORIGINAL: Snuppo og Sneipen
Her kjenner jeg til svimmelheten mest etter at jeg har lagt meg.. så snart jeg legger meg i senga og vrir hodet til siden for å lese så går hele rommet rundt.. sånn kjennes det ut i alle fall
Og innimellom når jeg leker med Frida i sofaen.. kjenner mest til dette på kveldstid
jeg hadde krystallsyken.
Og på meg var det sånn at når jeg snudde hodet,så "hang" rommet igjen.... følte meg svimmel. måtte noen ganger sette meg ned.
ORIGINAL: Linntendo
Sånn opplever jeg også! [8|] ikke hver dag, men hvertfall 1 gang i uka! helt forferdelig!
ORIGINAL: LangeFlateBrøster
mamma har[>:]
ikke noe koselig greier
ORIGINAL: Mamman til go`jenta!
Les litt her folkens,dette hadde jeg og blar dere litt ned så står det behandling som kan prøves. Legene er flinkere til dette enn at vi prøver hjemme selv.Som sagt... EN behandling og jeg var fin... Jeg hadde det helt likt som deg HI.
http://www.tidsskriftet.no/index.php?seks_id=555047