Kryssordflax?

Hoppande teltplugg

Forumet er livet
Noen som spiller kryssordflax? Jeg kjøpte et idag, og det dukker opp en bokstav i mine bokstaver som ikke finnes på brettet. Jeg trodde det var slik at bokstavene i mine bokstaver SKULLE være i et eksemplar på brettet også?

Mener å huske at jeg også opplevde det noen ganger.. så det hender vel at en bokstav ikke er på brettet da

Drømmeren skrev:
Mener å huske at jeg også opplevde det noen ganger.. så det hender vel at en bokstav ikke er på brettet da

Jamen det skal jo ikke være såååånn:/ TO brett skjedde det på nå! (og det hørtes ut som jeg er SKIKKELIG avhengig av det, men jeg er ikke det!:P)

Sannheten skrev:
Står det noe om det under reglene på baksiden?

Nope. Det sto før at man skulle ha alle bokstavene man fikk i "mine bokstaver" på brettet sitt, men det nye opplegget gjør at man ikke alltid får det. Noe som er teit at de ikke informerer om når de lager nytt etter så mange år:P

Bouncing buttplug skrev:

Sannheten skrev:

Nope. Det sto før at man skulle ha alle bokstavene man fikk i "mine bokstaver" på brettet sitt, men det nye opplegget gjør at man ikke alltid får det. Noe som er teit at de ikke informerer om når de lager nytt etter så mange år:P

NÅ hørtes du avhengig ut 

Jeg er ei flaxlodd kjærring:p

Slik er det på bingo flax også..Så står det "nå med enda flere tall", men det hjelper lite med 5 ekstra tall når det mangler 5 tall :p

Sikkert samme ulla på kryssordflax også.

Det stemmer det alt både bingo flax og kryssord flax nå ikke inneholder alle tallene/bokstaver i mine tall/bokstaver.. dette gjelder de nye typene kubingo og blomster/vinter kryssord.. så det er riktig at du ikke finner alle tallene;) Teit men sånn er det...

©Smartass skrev:

Bouncing buttplug skrev:

Sannheten skrev:

NÅ hørtes du avhengig ut 

Haha:D Jeg kjøper en i ny og ne, og det har jeg gjort i en del år. Jeg så noen kjøpe en hel pakke en gang.. DA er man avhengig

Back
Topp