Krysser fingrene

Camilla:)

Stolt trebarnsmor!
Jeg skal på sykehuset klokken 14.15 for å få på meg en 24-timers EKGmåler.
Har hatt en del uregelmessige hjerteslag i det siste, så de skal sjekke hjertet over en periode på 24-timer. Spent på hva den viser.
Har i tillegg besvimt to ganger til, så noe er ikke helt som det skal. Håper de finner ut noe.
Merker at lillemor i magen sparker og har det fint, så er ikke bekymret for henne :) Er vel mest bekymret for meg selv :(

Så kryss fingrene for at alt er bra :)

Oj, så skummelt! Men kjempebra at du får sjekket det skikkelig! Krysser fingrene alt jeg kan for at det går bra!

Håper de finner utav hva det kan være. Alt går nok kjempe fint! Lykke til!

Hvordan var det å sove i natt?

Målingene var visst helt normale. At hjertet slår ekstra slag eller hopper over ett par var visst helt vanlig!
Så jeg skulle ikke bekymre meg sa de.
Og ift svimmel/besvimelse, så var det ganske vanlig det også, og det kom nok til å bli verre utover i svangerskapet. Hurra!

Så håper tiden går fort! Uten hjerteproblemer og besvimelser :)

Målingene var visst helt normale. At hjertet slår ekstra slag eller hopper over ett par var visst helt vanlig!
Og ift svimmel/besvimelse, så var det ganske vanlig det også, og det kom nok til å bli verre utover i svangerskapet. Hurra!

Så fantastisk! Gratulerer med friskmeldt hjerte. Håper også du slipper unna det tullet der. Ikke noe særlig. Hvis du kjenner deg svimmel så bare legg deg ned fortest mulig kanskje. I stedet for å falle på magen.Gratulerer med gode nyheter!

Så bra :)

Jeg hadde det slik i ca 2 uker, men det var rundt uke 14-15. Kom over en artikkel på nettet hvor det sto at det var vanlig i forbindelse med graviditeten.. Slo meg til ro med det.... etterhvert :p

Nå er det heeelt borte!
Men utrolig ubehagelig.. Som å ha gallopperende hester i brystkassen...... :-/

Håper det forsvinner for din del også!!

Jeg hadde det slik i ca 2 uker, men det var rundt uke 14-15. Kom over en artikkel på nettet hvor det sto at det var vanlig i forbindelse med graviditeten.. Slo meg til ro med det.... etterhvert :p

Nå er det heeelt borte!
Men utrolig ubehagelig.. Som å ha gallopperende hester i brystkassen...... :-/

Håper det forsvinner for din del også!!
Off, ja det er skikkelig ekkelt! Selv om det er normalt :(

Uffda, men hadde de ingen råd? :( Håper du slipper mer og greier å slappe av resten!
Ingen råd ifm hjerte"problemene". Men ift svimling og besvimelse så måtte jeg kjenne etter på kroppen sånn at jeg fikk lagt meg ned. Og det klarer jeg jo, kjenner godt når det kommer. Men er ekkelt når jeg blir plutselig svimmel g uvel når jeg ligger i senga :(
Det kommer liksom når som helst!
Men får bare ta det med ro, så roer det seg kanskje :)

Godt at alt var bra! Jeg skal selv på med slik i slutten av måneden, men jeg må ha den på i en uke....

Back
Topp