Krysser fingrene!!!

jaug77

Andre møte med forumet
Etter 2 MA i 2011 og nå 16 måneder uten å bli gravide fikk vi endelig en positiv test. Er selvfølgelig livredd, men håper av hele mitt hjerte at må går det vår vei. Er 5+1 på vei, ultralyd om 4 uker. Åh, dette er godt-grusomt noen skjønner hva jeg mener.

Gratulerer og velkommen hit :) Jeg skjønner hva du mener med den følelsen, etter selv å ha opplevd SA i november klarer jeg ikke slappe av i det hele tatt. Vi er flere her inne som har mistet, så er blir du tatt i mot med forståelse :)

gratulerer :)

Gratulerer og velkommen :) Skjønner hva du mener. Har opplevd 1 MA selv.. Håper spiren klorer seg fast :)

Uff, gruer meg jo til hver gang jeg må på do fordi jeg er livredd for å finne blod i papiret. Men alle gode ting er tre sies det, så nå håper jeg at denne gangen er det vår tur;)
Gratulerer så mye til dere andre;)

Gratulerer og velkommen :)

Tusen takk alle sammen, hadde egentlig ikke tenkt å melde meg inn her men er godt å kunne lese litt hva andre føler og tenker ;) Så satser vi på at vi alle er her når oktober kommer :D

Gratulere og velkommen :) krysser fingre for at spiren klorer seg fast helt til oktober ;)

Kjenner meg godt igjen i den beskrivelsen ja.
Gratilerer så mye:)

Gratulerer, unner deg virkelig at det går bra denne gangen!

Back
Topp