Krysser fingrene for at alle gode ting er 13!

Jegviljegvilmenvifårdetikketil

Venter på å komme i gang med IVF! :)
Septemberlykke 2016
Etter å ha sneket i kulissene i en stund, så tørr jeg nå endelig ha litt håp om at dette skal gå veien!

Er 5+2 i dag, og fikk denne testen i går:
t7kch2.jpg

Vi har mistet totalt 12 ganger før (1 ex-u i uke 9 og 11 tidlige sa og kjemiske) på de snart 2,5 årene vi har prøvd, og mistet sist 5+2 i oktober... Har aldri fått 3+ annet enn ved ex-uen, og da veldig mye senere enn nå!

Krysser alt jeg har for at det endelig er vår tur, og gleder meg til å bli bedre kjent med dere! ❤️

Gratulerer så mye :-) Jeg krysser også alt jeg har for deg. Lykke til :-)

Gratulerer med spire, håpe den sitter til september :)

Etter å ha sneket i kulissene i en stund, så tørr jeg nå endelig ha litt håp om at dette skal gå veien!

t7kch2.jpg

Vi har mistet totalt 12 ganger før (1 ex-u i uke 9 og 11 tidlige sa og kjemiske) på de snart 2,5 årene vi har prøvd, og mistet sist 5+2 i oktober... Har aldri fått 3+ annet enn ved ex-uen, og da veldig mye senere enn nå!

Krysser alt jeg har for at det endelig er vår tur, og gleder meg til å bli bedre kjent med dere! ❤️

Nei så utrolig godt å se deg på et termin-forum igjen :-)
Husker deg godt fra juni-forumet, og håpet at det ikke ville bli lenge til du dukket opp i et annet forum :-)
Så fin test, å få 3+ når du er 5+2 er jo et veldig bra tegn:-)
Gratulerer så masse med en liten september spire, denne gangen går det bra, endelig er det din tur :-):-)

t7kch2.jpg

Gratulerer så masse♡♡♡

Tusen takk! :)
Nei så utrolig godt å se deg på et termin-forum igjen :)
Husker deg godt fra juni-forumet, og håpet at det ikke ville bli lenge til du dukket opp i et annet forum :)
Så fin test, å få 3+ når du er 5+2 er jo et veldig bra tegn:)
Gratulerer så masse med en liten september spire, denne gangen går det bra, endelig er det din tur :):)
Tusen takk, kjære Sanndy! Håper alt er bra med deg og den lille! :Heartpink Ble litt mer dramatisk enn jeg hadde håpet sist med hasteoperasjon og lang rekonvalesenstid.. Vi var litt redde for at kroppen ikke ville tåle en ny graviditet så fort, men det ser heldigvis ut til å gå bra enn så lenge! :) Krysser fingrene for at du har rett om at det blir baby i september! :Heartpink
Gratulerer så masse♡♡♡

Tusen takk, kjære Sanndy! Håper alt er bra med deg og den lille! :Heartpink Ble litt mer dramatisk enn jeg hadde håpet sist med hasteoperasjon og lang rekonvalesenstid.. Vi var litt redde for at kroppen ikke ville tåle en ny graviditet så fort, men det ser heldigvis ut til å gå bra enn så lenge! :) Krysser fingrene for at du har rett om at det blir baby i september! :Heartpink
:)

Alt står bare bra til med oss❤
Oi, måtte du operere? Det hadde jeg ikke fått med meg, du har virkelig vært gjennom mye vondt disse 2,5 siste årene, men virker jo lovende nå med så sterk test:-) har du time til tidlig ul? :-)

Alt står bare bra til med oss❤
Oi, måtte du operere? Det hadde jeg ikke fått med meg, du har virkelig vært gjennom mye vondt disse 2,5 siste årene, men virker jo lovende nå med så sterk test:) har du time til tidlig ul? :)
Ja, de trodde det var en ny ex-u og at jeg måtte fjerne siste egglederen også... Slapp heldigvis det, men hadde masse betennelse i hele mageområdet og begge eggstokkene hadde vokst inn i bukhulen etter ivf-runden pga overstimulering! Men fikk beskjed om at det da skulle være primet og tipptopp for ny runde, og med litt ekstra medisiner så håper vi på et bedre resultat nå! :) Skal på tidlig ultralyd neste søndag (6+2), så da får vi forhåpentligvis se et bankende hjerte! Veldig tidlig, men har fått beskjed om at jeg skal ha tett oppfølging med flere ultralyder, så skal ha en i uke 8 også og en til i uke 12 (hvis vi kommer oss så langt da)...

Gratulerer så mye med den lille spiren :happy:

Gratulerer så mye! :)

Gratulerer så mye! :D Det gjør vondt å lese prøverhistorien deres.. at noen skal måtte gå gjennom så mye for å få et etterlengtet barn ❤ Krysser alt jeg har for at dette er spiren som klamrer se fast og dere får møte i september! :)

Gratulerer så mye, blir spennende! :):)
Gratulerer så mye! :D Det gjør vondt å lese prøverhistorien deres.. at noen skal måtte gå gjennom så mye for å få et etterlengtet barn ❤ Krysser alt jeg har for at dette er spiren som klamrer se fast og dere får møte i september! :)
Tusen takk, kjære deg! Det har vært 2 ganske tøffe år, men håper det endelig er verdt alt strevet nå! :Heartred

Back
Topp