Krysser fingre!

fr0u

Blir kjent med forumet
Hei alle sammen! 

Min første gang på et forum. Men i og med det er så tidlig, vil jeg ikke fortelle det til de rundt meg - og da virker dette som en veldig koselig og bra plass! 

Jeg testet positivt for to dager siden. Var gravid for første gang i mai, men hadde en MA. Fant ut av dette i tolvte uke, men det ikke hadde vært liv i magen siden uke 5. Ble innlagt på sykehus tre ganger fordi det stadig var komplikasjoner ift at livmoren min ikke ville tømme seg. Det var en utrolig tøff og vond opplevelse, og jeg har vært veldig redd for å bli gravid igjen i frykt for å miste på nytt. 

Ingen sorger skal jo tas på forhånd, men likevel er det jo noe man tenker litt på. 

Håper vi kan dele erfaringer sammen underveis og jeg er som sagt helt grønn på dette, så trenger alle gode råd jeg kan få :)

Gratulerer så masse! :) Jeg har nettopp mistet pga xu, så jeg skjønner hvordan det er å være redd for å bli gravid igjen og miste igjen. Jeg trodde min eneste eggleder nå var ødelagt. Jeg har også hatt flere MA før. Men nå er jeg gravid igjen, og jeg skal sørge for å få skikkelig oppfølging denne gangen. Kroppen er ganske fantastisk, selv om det har gått galt før så kan det gå helt fint neste gang. Prøv å tenkte positivt! :) Ja vi får prøve å hjelpe hverandre, her fortalte vi tidlig forrige gang (dvs min samboer klarte ikke å holde det hemmelig for noen, var veldig stolt) og da vi mistet måtte vi jo fortelle alle hva som hadde skjedd også. Det var jo egentlig greit, siden vi da fikk høre fra veldig mange bekjente at de også hadde mistet før. Og at det har gått bra siden. Man er ikke alene om å ha opplevd. Likevel kommer vi ikke til å fortelle noen denne gangen før det har gått 12 uker. Kan fortelle det i julen :) Da er det jo kjekt å kunne fortelle ting her inne foreløpig :)

GRATULERER OG VELKOMMEN :-) jeg hadde også en MA for 2 år siden å har ikkje tørt og bli gravid igjen etter det, for det er det værste jeg har vêr med på, ble også basta til sjukehuset for livmoren ikke ville tømme seg, å blodet rant som en foss.. Hadde 3,8 i blodprosent når jeg kom på sjukehuset og var så vidt bevist.. Fikk 8 poser med blodoverføring å var veldig kritisk med en gang.. Er så sinsykt redd for at dette skal skje igjen :-( men prøver og tenke positivt..

Gratulerer såååå mye og velkommen inn hit!

Husk å slenge deg på terminlista:)

Hei på deg og gratulerer så mye :))))

Her er ein kjekk plass å dele alt mellom himmel og jord:)))

Jeg hadde selv MA som ble oppdaget i uke 11, jeg gikk frem og tilbake til sykehus, til slutt ble det utskraping. Hadde ikke vært gravid før så visste ikke hva jeg skulle kjenne eller ikke kjenne. Jeg ble gravid igjen etter ca 4 måneder. Da var jeg bekymret helt til jeg var på UL i uke 13..så stor glede det var å se liv:) Nå har jeg to friske barn på 4 og 6 år:)

Nå går jeg å venter på test i posten;) Håper :)

Mange klemmer til deg:)) Nyt svangerskapet:)))

Back
Topp