Krysser fingre for i morgen

Latterfrosken

Forumet er livet
Skal til jordmor sammen med samboer på fødselsforberedende samtale. Krysser fingre for at hodet har festet seg... Har kjent et slags press på bekkenet, øverst i lårene på en måte, de siste to-tre dagene. Kanskje det er det som har skjedd? Da er jeg hvertfall et skritt næmere fødsel. Håper den kommer litt før...hihi...gleder meg nå! [:D] Klem

åå.. så spenneende da[:D]
krysser tær og finger for deg.. er nok ikke lenge før du har bebisen din i armene dine nå.. sukk..
lykke til i morgen!
klemz

lykke til ja[:D]

Lykke til[:D]

krysser fingrene. lykke til i morgen. er ikke mange ukene igjen nå

ORIGINAL: kr.sand

lykke til ja[:D]

Oi så spennende da [:)]
Krysser det jeg har jeg snuppa...

Lykke til![:D]

xxxxx krysser gingrene og tær for deg [;)] xxxxx

Takk for alle lykkeønskningene... men det hjalp visst ikke så mye! [&o] Bebisen lå nesten på tvers... Og Blodtrykket har steget på en uke fra 120/70- 130/90 og det var altfor høyt!!! Hun fryktet SVforgiftning, og det er ikke så artig siste tida. Hun spurte om jeg slanket meg, fordi jeg hadde altfor lite næring i urin. Men det gjør jeg ikke. Skal på ny kontroll i morgen og håper BT har gått ned til da. Har fått beskjed om å ligge på sofaen i 2 dager! Ikke spennende det, men jeg får gjøre det med god samvittighet... En kjip dag...

Uff så kjedelig... Håper BL går ned og at du ikke får SVforgiftning... Du får følge med på alle de knall-seriene som går på tv disse dagene da[:)] God bedring[:)][:)][:)][:)]

Back
Topp