Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så spennende! Krysser fingrene for full klaff!Med denne vesle blastocysten plassert på riktig plass, sniker det frem et lite håp. Kanskje får jeg bli med her i desemberforumet helt til det kommer ut et sprell levende barn
Termin ca. 3.desember

Sniker fra oktoberMed denne vesle blastocysten plassert på riktig plass, sniker det frem et lite håp. Kanskje får jeg bli med her i desemberforumet helt til det kommer ut et sprell levende barn
Termin ca. 3.desember
Kjenner igjen den skjermen der. Var der jeg så min fine lille blastocyst før den ble plassert i livmoren i begynnelsen av februar. Masse lykke til - håper den klamrer seg godt fast helt til desember! 
Når skal dere ta g- test? Jeg håper på å være her jeg også. IKM 25.3 hvis syklusen er riktig etter MA i januar. Vet ikke om jeg klarer å vente med testing helt til 25, men spennende mnd dette her
Håper den sitter hos dere!
Sniker fra oktoberKjenner igjen den skjermen der. Var der jeg så min fine lille blastocyst før den ble plassert i livmoren i begynnelsen av februar. Masse lykke til - håper den klamrer seg godt fast helt til desember!
![]()
Jeg også håper på å melde meg inn her i starten av april etter exu i september og vi prøverSå spennende! Krysser fingrene for full klaff!
Jeg håper også å snike meg inn her i starten av april![]()
Jeg har testdag 23, og greide ikke å vente!Når skal dere ta g- test? Jeg håper på å være her jeg også. IKM 25.3 hvis syklusen er riktig etter MA i januar. Vet ikke om jeg klarer å vente med testing helt til 25, men spennende mnd dette her
Håper den sitter hos dere!
Hadde en exu i okt, andre eggleder var tett så første ivf forsøk. 4+3 nå ca tror jeg. Livredd det er på feil plass igjenJeg også håper på å melde meg inn her i starten av april etter exu i september og vi prøver![]()
GratulererJeg har testdag 23, og greide ikke å vente!