Krysser alle fingre for desember!

AnoukS

Forelsket i forumet
Sommerfuglene
Med denne vesle blastocysten plassert på riktig plass, sniker det frem et lite håp. Kanskje får jeg bli med her i desemberforumet helt til det kommer ut et sprell levende barn

Termin ca. 3.desember

Vedlegg

• 20220314_135032-01.jpeg
    20220314_135032-01.jpeg
    854,3 KB · Visninger: 137
Med denne vesle blastocysten plassert på riktig plass, sniker det frem et lite håp. Kanskje får jeg bli med her i desemberforumet helt til det kommer ut et sprell levende barn

Termin ca. 3.desember
Så spennende! Krysser fingrene for full klaff!:woot:
Jeg håper også å snike meg inn her i starten av april:p

Når skal dere ta g- test? Jeg håper på å være her jeg også. IKM 25.3 hvis syklusen er riktig etter MA i januar. Vet ikke om jeg klarer å vente med testing helt til 25, men spennende mnd dette her :)

Håper den sitter hos dere!

Termin ca. 3.desember
Sniker fra oktober :joyful: Kjenner igjen den skjermen der. Var der jeg så min fine lille blastocyst før den ble plassert i livmoren i begynnelsen av februar. Masse lykke til - håper den klamrer seg godt fast helt til desember! :Heartred

Når skal dere ta g- test? Jeg håper på å være her jeg også. IKM 25.3 hvis syklusen er riktig etter MA i januar. Vet ikke om jeg klarer å vente med testing helt til 25, men spennende mnd dette her :)

24 skal jeg ta test. For meg er det mest skummelt. Slik er det etter mange runder med ivf. Da er det mest skummelt alt sammen

Sniker fra oktober :joyful: Kjenner igjen den skjermen der. Var der jeg så min fine lille blastocyst før den ble plassert i livmoren i begynnelsen av februar. Masse lykke til - håper den klamrer seg godt fast helt til desember! :Heartred

Takk skal du ha, og alle gode ønsker til deg også<3

Jeg har testdag 23, og greide ikke å vente!

Vedlegg

• 11FC302D-2579-4918-9B8D-4B78CB5C127F.jpeg
    11FC302D-2579-4918-9B8D-4B78CB5C127F.jpeg
    770,2 KB · Visninger: 37
Det kan godt hende at det er medisinene som gjør denne testen positiv. For 7 dager siden tok jeg ovitrelle som er en sprøyte som inneholder hcg. Den kan ta litt lang tid på å komme ut av systemet. Huff. Likevell håper eg så veldig! Tok test i kveld for å forberede meg til negativ test på torsdag som er testdag. Torsdag skal jeg nemlig på jobb igjen, og ønsker å unngå den første dype skuffelsen rett før jeg går på jobb.

Kjempespennende!

Vedlegg

• received_1010374299900333-02.jpeg
    received_1010374299900333-02.jpeg
    83,8 KB · Visninger: 30
Back
Topp