krysse for meg? *Hjemme fra UL* med bilde

TulleHøna

Forumet er livet
I morgen er det ultralyd :S gruer meg så fælt ! Kan dere krysse fingrene for at lillebroster har det fint?? :)

-----------------------------------------------------------------------

ALT VAR BRA  Sambo dukka opp og :D så han fikk se lille nurket vårt han og ^^

åH! jeg er så letta !! da kan vi endelig fortelle!! (om en uke :P)


 
Krysser alt jeg har for deg! Alt vil gå bra, jeg var på ultralyd i dag og var dritredd og kjempe bekymret og der på skjermen dukket en perfekt sprellende baby opp!
 
Lykke til! Det går nok finfint! Husk å oppdater :)
 


Bebi86 skrev:
Krysser alt jeg har for deg! Alt vil gå bra, jeg var på ultralyd i dag og var dritredd og kjempe bekymret og der på skjermen dukket en perfekt sprellende baby opp!

ååå! så bra :) håper det er sånn her og :)
 
TAKK :)
4 timer igjen! herre gud! akkurat nå føler jeg meg ikke litt gravid en gang! kikka på bilder fra sist og jeg er faktisk ikke større nå enn da, heller :P
Tror ikke mannen får vært med meg heller :(
wæææææ!!
 
Det går så bra så! :)
Var like nervøs jeg også, men da bebisen viste seg med en gang han satte apparatet på magen, så var det mange kilo som raste av skuldrene . og ikke minst mange tårer som rant! :)

Lykke til!
 
Krysser alt jeg kan for deg og håper du får ser lille spiren din sprelle i magen. 
Dette kommer til å gå såååå bra 
 
Lykke til
 
Masse lykke til! Er sikker på at det går kjempe fint..
 
Lykke til, dette går så bra så :)
 
masse lykke til :) krysser det som kan krysses :)
 
Takk snuppelurer!!!!!! :D
 
Så bra alt var i orden
Herlig bilde!!
 


TulleHøna skrev:
I morgen er det ultralyd :S gruer meg så fælt ! Kan dere krysse fingrene for at lillebroster har det fint?? :)

-----------------------------------------------------------------------

ALT VAR BRA  Sambo dukka opp og :D så han fikk se lille nurket vårt han og ^^

åH! jeg er så letta !! da kan vi endelig fortelle!! (om en uke :P)




Så bra at alt var bra!! :D Det var jo helt supert!!  :) Ville dere ikke vite kjønn eller er det hemmelig??
 


Lillu skrev:

Så bra at alt var bra!! :D Det var jo helt supert!!  :) Ville dere ikke vite kjønn eller er det hemmelig??


Vi vil vite, jo :) men er jo bare 13 uker på vei :)
 
Back
Topp