Krysse fingrene jenter!!! *oppdatert*

CLJ

Glad i forumet
Nå er jeg nesten på vei ut døra, skal til lege å ta sånn glukosebehandling og HÅPE HÅPE HÅPE at den ikke viser diabetes!!

Nå sitter jeg her og drømmer om en deilig frokost, men får ikke spise tror jeg før i 13-14 tiden[&:]

Buhu!![:(][:(]

Ha en fin dag så lenge alle junijenter. NYYYYYYYYYT SOLEN!!!![:D][:D][:D]

----------------------------------------------------------------------

En liten oppdatering fra meg:

Da er jeg endelig kommet hjem fra denne tragiske dagen. begynte hos legen kl 10.30 og måtte tvinge i meg denne ekle guggen. FYTTI KATTA. Var man ikke kvalm før, så ble man det hvertfall nå. Usj. Men fikk det nå ned til slutt.
Legen sa til meg at jeg kunne ta meg en tur på senteret mens jeg ventet, så jeg hadde planlagt å gå innom jobben å gjøre litt de 2 timene mens jeg ventet. Men den gang ei. Jeg måtte holde meg i ro i 2 timer til neste blodprøve. Fikk såvidt gå ned i bilen.....[&:]
så etter 2 laaaaange timer, var det endelig på tide å ta den siste blodprøven og da var det 5 min til legetimen kl 1250. MEN der var det jo forsinkelser som vanlig. Og jeg måtte vente ytterligere 40 minutter!! [:(]
Så kom inn der i 1330 tida, hadde vondt OVER alt.

Heldigvis var det god nyhet hos legen min da, blodprøvene var helt fine. Altså ingen diabetes. Men jeg måtte begrense sukkerinntaket mitt videre fremover sier han.
(Men hvorfor må jeg det viss alt var fint?????)

Så gikk jeg derfra og kjørte til jobben, der jeg inntok første mat og drikke for dagen ca kl 15. Var helt kvalm og følte meg skikkelig uggen! Det ble en laaang dag. Så nå får jeg finne meg noe middag tenker jeg, så lillegutt får i seg noe mat han også[:)]

Ble litt langt dette ja, men kan ikke kunsten å skrive korte innlegg[8|]

Lykke til!! Skal krysse fingrene for deg at alt er bra!!! Også får du unne deg en deilig lunsj etterpå, og nyte solen du og [:D]

Jeg føler med deg!! Det smaker skikkelig dritt!!!! Skal ta glukosebelastning selv på torsdag, men har på følelsen at det kommer til å komme rett i retur..

lykke til, Men rart at du ikke får kommet til før da... men men.. er du plaget med kvalme enda? for vist du er det og sitter og får gulpet i munnen sier de bare at du må svelge det ned igjen.. Det måtte jeg 3 ganger så jeg syns det smaker grusomt!!

ORIGINAL: junimor2010

Lykke til!! Skal krysse fingrene for deg at alt er bra!!! Også får du unne deg en deilig lunsj etterpå, og nyte solen du og [:D]

Lykke til, ja! [:)][:)]

lykke til!

må forøvrig si at jeg synes d er kjempedårlig av legekontoret å sette deg opp så seint! har alltid fått første timen kl 8-8.30 jeg, for at jeg skal slippe å faste så lenge!

Da har jeg oppdatert øverst i innlegget. Tusen takk for gode tanker jenter!![:)]

uff hørtes ikke godt ut[:'(] og ikke gøy å vente så mye d!! Men veldig bra alt så bra ut da [:D][:D]

ORIGINAL: connie83

uff hørtes ikke godt ut[:'(] og ikke gøy å vente så mye d!! Men veldig bra alt så bra ut da [:D][:D]

Back
Topp