Kryss fingrene sammen med meg da
7 dpo i dag og håper den fortsetter å stige litt og at den holder seg slik minst en uke til
7 dpo i dag og håper den fortsetter å stige litt og at den holder seg slik minst en uke til

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Ja, det er tempmålinger det temp måling?
fancy greier
er det enkelt å lage sånne selv?

Ja, det er tempmåling
Har lastet ned fertility friend appen og så har jeg lest litt inne på "Vi som temper" tråden her inne
Om det er enkelt å lage selv vet jeg ikke![]()
Du kan starte når som helst, både første mensdag eller når den er overstått. Jeg startet noen dager etter mensslutt, og måler rektalt. Med febermål som har to desimaler(da får du mest korrekt måling) og omtrent til samme tid hver morgen. Les litt inne på Vi som temper litt lengre ned på siden her så finner du mye nyttig infospennende
burde man starte å tempe dc 1? eller kan man begynne når som helst i syklusen?

Du kan starte når som helst, både første mensdag eller når den er overstått. Jeg startet noen dager etter mensslutt, og måler rektalt. Med febermål som har to desimaler(da får du mest korrekt måling) og omtrent til samme tid hver morgen. Les litt inne på Vi som temper litt lengre ned på siden her så finner du mye nyttig info![]()