Krysse fingrane for meg?

sorciere_

Forumet er livet
VIP
Eg er så glad for tida:) Magen min vokser, og alle er så glade på mine vegne for at eg er gravid:) Så då blir jo eg kjempeglad igjen;) gleder meg ubeskrivelig til det lille nurket ligger i armane mine, og ser fram til (og synes det er litt småskummelt) å skulle bli mamma for første gong!!;D :)

Men på torsdag fekk eg det eg trudde var ein liten forkjølelse, men i går, mens eg var på jobb merka eg at formen berre vart dårligare og dårligare, og min kjære seier at eg er mykje varmare enn han. Skal ringe til legen i morgon tidlig, fordi eg frykter at det kan vere svineriet som har ramma meg.. Men eg håper virkelig ikkje det! at eg blir sjuk er ikkje så farlig, men den stakkars, lille skjønne babyen min fortjener det ikkje:(

Krysse fingrane for meg?:)

krysser alt jeg har for at du ikke har fått svinet [:'(]
er ganske tett i hals og nese i dag jeg.. men heldigvis ikke no feber..
God bedring da [:)]

går nok bra=) trur ikkje du ska bekymra deg om det er svineinfluensa. denne influensa er langt i fra så farlig som vanlig influensa[;)] grunnen til det blir oppblåst i media, er pga den rammer alle folkegrupper, ikke bare 1 slik som vanlig influensa=)

Krysser fingrene for deg, håper alt går bra med deg og den lille! [:)]

Jeg har det akkurat som deg, bare at det begynte i natt og det er verre nå. Håper det ikke er pigflu. [&:] Må følge med det. God bedring. [:)]

Krysser fingrene for at d ikke er noe svineri :) Så arti at du gleder deg så mye å at andre er så gla på dine vegne :)

ja.. har jo lyst til å jobbe også, ikkje vere sjukmeldt.. Men var heime hos mamma og pappa i dag, dei tippa eg berre er forkjøla og har fått feber pga det, no som kroppen min er litt tappa for energi frå førav..
eg er heller ikkje av den meining at svineinflu. er så hakkendes gale, om dei ikkje hadde fokusert så mykje på gravide og sjukdommen.. er det som skremmer meg;p

Masse lykke til!!! (og må bare si at jeg hørte på nyhetene i går at det var godt over 7000 som var smittet i japan og 1 død til nå........ og han var syk i utgangspunktet...... setter jo ting litt i proporsjoner synes jeg[;)])

Uff da.. Skal absolutt krysse fingrene for deg!!

Er forkjøla jeg og bare det merkes ekstra godt siden jeg er gravid..

SOv masse og drikk masse - GOD BEDRING!

Back
Topp