Kryss i taket!

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
I går var jeg faktisk ikke kvalm i det hele tatt!!! Det er første dagen siden...mai! Det er et par uker siden jeg har vært veldig kvalm og enda lengre siden det har vart lenge om gangen. Men allikevel: hurra for første helt kvalmefrie dag!!! :D den er tilbake litt i dag da men alt i alt bedre form om dagen. Færre blodtrykksfall også, så mindre av både kvalme og svimmelhet :)

Hvordan går det med dere?

Så bra!!:) håper det betyr det bedrer seg nå og frem til slutten:) nei jeg synes ikke formen er så god desverre. Sliter sånn med kynnere hele tiden.. Men men..

Så deilig! Har du kastet opp frem til nå eller bare vært kvalm? Husker min første kvalmefrie dag. Det var helt fantastisk, tok faktisk litt tid før jeg skjønte at jeg ikke var kvalm. Det går fint her. Har ikke vært kvalm på ca 7 uker, men holder meg unna mye mat fremdeles.

Så deilig :)

Så deilig! Har du kastet opp frem til nå eller bare vært kvalm? Husker min første kvalmefrie dag. Det var helt fantastisk, tok faktisk litt tid før jeg skjønte at jeg ikke var kvalm. Det går fint her. Har ikke vært kvalm på ca 7 uker, men holder meg unna mye mat fremdeles.
Kastet opp fram til uke 18. Da begynte jeg gradvis å ha perioder i løpet av dagen der jeg ikke var så veldig kvalm, bare "uggen". Gikk mer og mer over til å være "fyllesyk" istedenfor kvalm og etterhvert perioder helt uten kvalmefølelse. Nå er jeg for det meste "normal", men har perioder der jeg er uggen eller kvalm. Men det blir mindre og mindre. Er som regel når jeg er sulten eller nettopp spist etter å ha vært veldig sulten. Men er forsåvidt flink til å spise regelmessig da...

Back
Topp