kryss i taket!

TauZa

Forumet er livet
I dag sto K opp med begge gutta for første gang. I morgen skal han legge begge for første gang.

Verden går fremover!!

Jeg sto opp 9.30 (våknet av meg selv) Da sov Heine i vogna og Ådne og K satt å å på barnetv. Nice[:)] K har selvsagt måtte ha skryt for det hele dagen.[;)] men nå skal jeg prøve å jobbe frem mot en annenhver dag avtale.

ÅÅ Så deilig da!! Vell fortjent!! 

Herlig!!![:D] Det er sånn det skal være!!!!
Vi har hatt annahver dag ganske lenge med Anna, det er ganske herlig når minsta sover til 10-11.
I dag la mannen lille Marihøna selv! Det var vannvittig deilig å slippe det!!![:D][:D]

ORIGINAL: *MissMe*

Herlig!!![:D] Det er sånn det skal være!!!!
Vi har hatt annahver dag ganske lenge med Anna, det er ganske herlig når minsta sover til 10-11.
I dag la mannen lille Marihøna selv! Det var vannvittig deilig å slippe det!!![:D][:D]

Hos oss er det Heine som er våken først.. han tar morgen en gang mellom halv sju og åtte. Ådne har voknet mellom kvart på åtte og halv ni den siste uka.

Er ikke det en selvfølge hos dere??[:-] 
Herlig uansett![:)]

ORIGINAL: Anis

Det har vært det når vi bare hadde ett barn.. men K har ikke vært konfortabel med å være alene med Heine og Ådne samtidig. Han har jo vært borte i 6 uker av de 3.5 mnd Heine har levd så det tar lengre tid før han blir skikkelig kjent også.

men nå går det fremover.

ORIGINAL: TauZa

ORIGINAL: Anis

Det har vært det når vi bare hadde ett barn.. men K har ikke vært konfortabel med å være alene med Heine og Ådne samtidig. Han har jo vært borte i 6 uker av de 3.5 mnd Heine har levd så det tar lengre tid før han blir skikkelig kjent også.

men nå går det fremover.

Jamen da forstår jeg! Godt at det begynner å falle på plass nå da[:)]

Back
Topp