Kryss i taket!

huffa[:(] håper hun snart er frisk og rask igjen! *krysser fingre i stedet for taket*

huff.. håper d går fort over da å ikke blir sittende så lenge..

Æsj, så kjedelig at hun er så mye syk. Håper lille Fridis blir fort frisk igjen!
God bedringklem sendes herfra [:)]

Uff, stakkars lille venn [:o] God bedring!

Sitter på legevakta nå og føler meg passe dust!
Ringte dem ti på ti for da hadde snuppa 40,3 i feber 3timer etter at hun fikk Paracet, de ville jeg skulle komme . Nå er klokka 00:45 og vi venter fortsatt på lege, frøkna sover som en stein og det hirker som at feberen er på vei ned endelig!
Føler meg som en småhysterisk mamma akkurat nå. [&o]

ORIGINAL: Tuten

ORIGINAL: *Lesehesten*

Ringte dem ti på ti for da hadde snuppa 40,3 i feber 3timer etter at hun fikk Paracet, de ville jeg skulle komme . Nå er klokka 00:45 og vi venter fortsatt på lege, frøkna sover som en stein og det hirker som at feberen er på vei ned endelig!

Du skal ikke føle deg hysterisk fordi du er redd for lille snupp!! Bedre føre var!

Håper hun er bedre i dag, og at det ikke tok for lang tid i natt!!

Enig med Solaa her. Du skal ikke føle deg hysterisk. 40,3 er masse feber og ingenting å kimse av.

ORIGINAL: *Lesehesten*

Ringte dem ti på ti for da hadde snuppa 40,3 i feber 3timer etter at hun fikk Paracet, de ville jeg skulle komme ] . Nå er klokka 00:45 og vi venter fortsatt på lege, frøkna sover som en stein og det hirker som at feberen er på vei ned endelig!

Ingen grunn til å føle seg dust eller småhysterisk. Jeg hadde helt klart ringt selv hvis feberen ikke hadde gått ned med Paracet. De ba deg jo også om å komme, så da har dere gjort samme vurdering. Håper hun er bedre nå [:)]

Takk snupper!

Hun har fortsatt feber, men ikke nok til at vi har målt henne. Humøret er upåklagelig og hun har feset rundt her og lekt i hele dag. Nå sover hun, så det blir spennende å se etter hvilen.
Legevakta mente det var en luftveisinfeksjon, men det er det aboslutt ikke. Hun har jo astma og da hadde hun vært grisedårlig. Hun er ikke snørrete og ikke tett i brystet, så det er utelukket. Legen mente jeg skulle kjøpe inn urinprøveposer for sikkerhetsskyld og hvis hun ikke er bedre om noen dager så får vi teste om det er en UVI.

Feber er ikke noe gøy, spesielt ikke når den er over 40!

Back
Topp