[Hildemor]
Elsker forumet
Pappa ringte til meg i 9 tiden og spurte om jeg kunne komme å hjelpe han..han hadde så vondt i armen sa han...hadde ligget på badet en stund og hadde kastet opp[:o] spurte om han hadde vondt i brystet og, og det hadde han...hadde forferdelig vondt... selvfølgelig var sambo på trening og jeg fikk ikke tak i han, var da alene hjemme med ungene så kunne ikke kjøre ut.. ba han ringe ambulansen og det gjor han.. da jeg ringte han opp igjen kort tid senere var det ambulansepersonellet som svarte.. De forklarer at han har hatt et hjerteinfarkt og at han har fått morfin mot smertene..
Så nå er han fløyet i helikopter til Stavanger og operasjon... Krysser alt jeg har for at dette skal gå bra.. blir verdens beste bursdagspresang om jeg får beskjed imorgen at alt har gått bra!!
Føler meg så tom akkurat nå...livredd, men er og en del av meg som er rolig og vet at pappa er sterk, og kommer seg gjennom dette og. Kryss fingrene sammen med meg!![:(]
Så nå er han fløyet i helikopter til Stavanger og operasjon... Krysser alt jeg har for at dette skal gå bra.. blir verdens beste bursdagspresang om jeg får beskjed imorgen at alt har gått bra!!
Føler meg så tom akkurat nå...livredd, men er og en del av meg som er rolig og vet at pappa er sterk, og kommer seg gjennom dette og. Kryss fingrene sammen med meg!![:(]