Kryss fingrene for pappaen min!!

[Hildemor]

Elsker forumet
Pappa ringte til meg i 9 tiden og spurte om jeg kunne komme å hjelpe han..han hadde så vondt i armen sa han...hadde ligget på badet en stund og hadde kastet opp[:o] spurte om han hadde vondt i brystet og, og det hadde han...hadde forferdelig vondt... selvfølgelig var sambo på trening og jeg fikk ikke tak i han, var da alene hjemme med ungene så kunne ikke kjøre ut.. ba han ringe ambulansen og det gjor han.. da jeg ringte han opp igjen kort tid senere var det ambulansepersonellet som svarte.. De forklarer at han har hatt et hjerteinfarkt og at han har fått morfin mot smertene..

Så nå er han fløyet i helikopter til Stavanger og operasjon... Krysser alt jeg har for at dette skal gå bra.. blir verdens beste bursdagspresang om jeg får beskjed imorgen at alt har gått bra!!

Føler meg så tom akkurat nå...livredd, men er og en del av meg som er rolig og vet at pappa er sterk, og kommer seg gjennom dette og. Kryss fingrene sammen med meg!![:(]

Krysser alt for pappaen din.. Skjønner godt at du er livredd,men vi får tro at dette går bra.

Stor klem til deg [:)]

Krysser alt jeg har, dette må jo bare gå bra! [:)] Skummelt med hjerteinfarkt altså, husker da morfar fikk det jeg. Er det ikke sånn at døgn 3 etter det første, så er det vanlig å få enda ett?

Stor klem til deg!

[:o]hjerteinfarkt er skummelt, håper det går bra med pappaen din

Oi oi oi!

Krysser alt jeg har for at det går bra med pappaen din!!

ORIGINAL: Black Beauty

Og gratulerer med dagen! [:)] Håper du får gode nyheter idag om pappan din!

Huff, så trist å høre[:(] Må ha vært utrolig ekkelt å ikke ha mulighet til å komme seg dit for å hjelpe[&:]
Krysser fingrene for pappan din.

Klem

ORIGINAL: KineL

Krysser alt for pappaen din.. Skjønner godt at du er livredd,men vi får tro at dette går bra.

Stor klem til deg [:)]

Krysser fingrene for at det går bra med pappan din!!!

Og gratulerer så masse med dagen, håper du får feiret:-)

ORIGINAL: sovik

Huff, så trist å høre[:(] Må ha vært utrolig ekkelt å ikke ha mulighet til å komme seg dit for å hjelpe[&:]

Klem

krysser fingrene for pappan din!

Huff. Hvordann går det med pappan din nå da??
Krysser figrene for att det går bra.
Tenker på deg...

Klem [;)]

ORIGINAL: Skrållan

Krysser alt jeg har, dette må jo bare gå bra! [:)] Skummelt med hjerteinfarkt altså, husker da morfar fikk det jeg. Er det ikke sånn at døgn 3 etter det første, så er det vanlig å få enda ett?

Stor klem til deg!

Jo de er jo redde for det,så derfor de ikke lar han reise enda[&:] krysser fingrene da,men sitter litt på nåler...venter liksom bare på at noe skal skje...

ORIGINAL: Cathrine_86

Og gratulerer med dagen! [:)] Håper du får gode nyheter idag om pappan din!

Takk[:)] ikke beste bursdagen men[&o]

ORIGINAL: sovik

Klem

Ja følte meg ganske maktesløs...men alikevel er jeg litt glad for at jeg ikke kunne, hva om han hadde ventet på meg og jeg hadde funnet han livløs da f.eks[&:] legen ga oss begge ros for at vi kjente igjen symptomene og ringte amk, det kunne ha gått virkelig galt om vi ikke hadde gjort det..

ORIGINAL: @ne

Krysser fingrene for at det går bra med pappan din!!!

Og gratulerer så masse med dagen, håper du får feiret:-)

Takk[:)] ble ikke så mye feiring da,følte ikke helt for det.. men var i barnehagen på julefest og hos en venninne på kvelden..

Det går bedre...fikk inntrykk av at operasjonen gikk fint... han får bare ikke reise enda, for de er ikke fornøyd med telemetri resultatet (hjertet har ikke helt roa seg ned enda, så de er redd for nytt infarkt). Forferdelig å ikke være der med han... reiser ned imorgen om han ikke kommer hjem..gjør ikke annet enn å tenke på han....

Huff, så tøft. Masse god bedring til pappa'n din!

Back
Topp