Kryss fingrene for oss

Aleksing

Elsker forumet
*MIA*
Påskeliljene 2022 ❤️
Blødningene som startet opp i uke 6, som forventet pga tidligere svangerskap med blødninger, har tatt seg opp skikkelig og jeg blør nå mye mer enn jeg er komfortabel med:sorry:
Jeg var hos legen og tok blodprøve i dag og skal tilbake på mandag, så nå blir det spennende dager...
Jeg er 9 uker i dag.

Blødningene som startet opp i uke 6, som forventet pga tidligere svangerskap med blødninger, har tatt seg opp skikkelig og jeg blør nå mye mer enn jeg er komfortabel med:sorry:
Jeg var hos legen og tok blodprøve i dag og skal tilbake på mandag, så nå blir det spennende dager...
Jeg er 9 uker i dag.

Så skummelt :( krysser fingrene for at det går bra ❤️

Jeg er 9 uker i dag.
Tenker på dere:Heartred

Krysser fingrane for deg :Heartred
Men er det ikkje for seint med blodprøvar for å sjekke ståa no? Er vel kun ul som gir svar etter veke 8 av det eg har høyrt, sidan hcg når toppen rundt veke 8/9?:wideyed:

Men er det ikkje for seint med blodprøvar for å sjekke ståa no? Er vel kun ul som gir svar etter veke 8 av det eg har høyrt, sidan hcg når toppen rundt veke 8/9?:wideyed:
Det stemmer! På dette tidspunktet kan det hende hcg uansett stagnerer, eller til og med synker. Jeg feiltolket innlegget da jeg leste det første gangen så plukket ikke opp på at hun var i uke 9. Bra du så det! :Heartred

Det stemmer! På dette tidspunktet kan det hende hcg uansett stagnerer, eller til og med synker. Jeg feiltolket innlegget da jeg leste det første gangen så plukket ikke opp på at hun var i uke 9. Bra du så det! :Heartred
Enda ba jm meg ta hcg prøver over helga. Da skal jeg ikke gjøre det hvert fall.

Håper det går bra med deg Aleksing, og at du kanskje kan få en ul for å sjekke ståa, krysser fingrene :Heartred

Krysser fingrene :Heartred

Det kan fortsatt øke inntil uke 10, så derfor blir det å teste først og hvis den viser stagnering blir det sannsynligvis ul. Det er jækla vanskelig å få henvisning til ul før det billigste alternativet er sjekket ut :bored:

Det kan fortsatt øke inntil uke 10, så derfor blir det å teste først og hvis den viser stagnering blir det sannsynligvis ul. Det er jækla vanskelig å få henvisning til ul før det billigste alternativet er sjekket ut :bored:
Nettopp, det KAN. Så man får ingen klare svar av hcg så sent. Det skaper så mye unødig usikkerhet! Dersom det viser synkende eller ca samme hcg nivå så vil jo det skape enda mer stress og usikkerhet frem til man fåt time til ul. :(

Hvordan går det??
Fikk ikke varsel om denne posten jeg :p

Blodprøven viste typ 30 000 økning, gikk fra 90 000 til 120 000 fra fredag til mandag. Så altså ingen dobling eller noe sånt, men som legen sa omtrentlig den økningen man kan forvente den uken. Blødningene har nesten stoppet og symptomer er på plass, så sjansen er nok veldig stor for at dette har gått veien. Jeg hadde endelig ny legetime i går der hun sendte henvisning til tidlig ultralyd, så jeg får se om de kaster seg rundt eller om de venter og det blir NIPT heller...
Inntil videre går jeg her litt usikker, men har trua:Heartred

Back
Topp