Kryss fingrene for oss! :(

Yoo9ca

Yoo9ca
har hatt noen små blødninger (VELDIG SMÅ) i 5-6 dager nå, og i går kveld tok jeg meg en tur på legevakta da jeg hadde smerter i magen.. Legen der ville ikke ta UL da det kan gi falske forhåpninger, så skal til fastlegen i dag og torsdag for blodprøver.. Han sa det minnet om starten på en SA, men at han ikke turte å si noe sikkert.. :( Kjenner jeg er stressa da jeg har vanskelig for å bli gravid og dette mest sannsynlig er siste mulighet for at mini blir storebror :/ Ikke noe å få gjort med, men fint hvis noen vil krysse fingra for oss!!

Huff, jeg håper virkelig det er ubetydelig. Krysser alt som krysses kan for dere! :) *klem*

Venter vårt første nurk 05.02.14

Sent from my iPhone

Krysser alt jeg har og sender en god klem <3

Nr 2 på vei <3 13 februar <3

Jeg hadde det slik i mitt forrige svangerskap. Småblødde i 2 mndr fra uke 6. De sa d samme til meg som de sa til deg. Men jeg fødte en flott jente så det var ikke noe problem.
Krysser fingre for dere, det går nok bra skal du se.

Sent from my GT-I9305N using BV Forum mobile app

Her krysser jeg det som krysses kan!! Huff,ikke noe gøy med de små blødningene... Håper det bare er uskyldig!!

<3 nr.2 8.2.2014<3 ❤
-tasting fra telefonen-

Hør om du kan få blodfortynnende og at det kan hjelpe, om evt ikke nå men neste gang. Mange har effekt av det. Uansett, krysser alt jeg har. :)

Krysser alt jeg har <3

Jente født 24.02.2011 <3
Gravid igjen, med termin 21.02.2014 <3

kryssekrysse!

Huff, så kjipt :/
Jeg blødde myye i sist svangerskap og det gikk kjempe fint, krysser fingrer og tær og håper dette går fint ;)

Tusen takk for støtten folkens! :) Har ikke fortalt til så mange at jeg er gravid enda så godt å kunne få litt støtte fra dere!

Så skremmende... Krysser alt for at det går bra med spiren!:)

Termin 9.februar med første frøet:)

Back
Topp