Kryss fingrene for oss! *litt langt*

Christine88

Elsker forumet
Vi har jo nå solgt leiligheten vår, og det er overtagelse 1.okt. Så nå må vi finne oss ett nytt sted som vi kan flytte til innen da.
Har vært på 2 visninger, og tapt 2 budrunder[:o]
Men nå har det kommet opp ett rekkehus som vi VIRKELIG ønsker oss! 2 etasjer, 1 bad, 2soverom(som skal bli 3) stor stue, stort kjøkken, ett gigantisk vaskerom, stooor hage og mye potensiale[:D]! Alt må pusses opp!

Visningen er på mandag, men vi fikk nøklene dit i går, å gikk igjennom med svigers. Svigerfar skal nemlig være med å pusse opp, og han kan ikke være med ¨på den ordinære visningen.
Fikk gått igjennom alt, og lagde oss mange planer om hva vi eventuelt skal og må gjøre! I dag la vi inn ett bud, på prisantydningen - i håp om at det kan skremme bort andre budgivere litt. Den nervepirrende delen av dette er at visningen ikke er før på mandag, og bud blir ikke akseptert før tidligst kl 12 på tirsdag. Så vi har noen "fæle" dager i vente.

Er skikkelig uggen i magen hele tiden, kvalm og uvel[X(] Og det er KUN fordi jeg bare tenker, drømmer, legger planer og drømmer enda mer om dette rekkehuset!!! Vi bare MÅ få det, hvis ikke kommer jeg til å gå i kjelleren[:(] Huff, ikke noe moro i det hele tatt å gå igjennom en kjøpsprosess[:'(]

ORIGINAL: Drømmeren

Krysser at jeg har

Me too!! [:)]

*krysser fingre og tær*
Blir spennende til uka da... Håper det går rette veien!

Blir spennende!
Krysser fingrer for dere[:D]

Krysser alt jeg har[:D]
Den perioden å ikke vite,men å ønske seg huset er sååå fæl!! Går å drømmer om hvordan hver enkelt rom skal se ut..alle mulige løsninger osv..se på tlf hvert øyeblikk for man må ikke gå glipp av siste bud[&:] Hater det!! Men deilig når huset er i boks[:D][:D]
Masse lykke til[:D]

Krysser at jeg har

Vet akkurat hvordan du har det. På tirsdag hadde vi budrunde på vår egen leilighet samtidig som vi bydde på en vi hadde lyst på. Det er skikkelig nervepirrende. Var kvalm og greide ikke å spise på hele dagen.[:D] Men jammen fikk vi ikke solgt (laaaaaangt over takst) og kjøpt på samme dag.[:D] 15. sept får vi nøklene.[:)] 
Håper det går like bra for dere også. Siden tirsdag har vi sittet hver kveld og sett etter interiør og mulig oppussingsløsninger for fremtiden.[8D] 
Lykke til![:)]

Krysser at jeg har

Back
Topp