Kryss fingrene for meg!

mamatina

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
Skal til akupunktur i dag, for at lillemann skal legge seg i riktig leie :) Kryss fingrene for at det hjelper! :)

Krysser fingre og tær, armer og ben!

Krysser fingrer :)

Kryss, kryss, kryss!! :-)

Hvordan gir de akupunktur for at babyen skal snu seg? Spennende :)

krysser fingrene :-)

Lykke til!! :)

Jm fortalte meg i går om en baby som snudde seg fra sete til hodeleie fra føden til operasjonssalen (under 10 min), det var rundt termin ;) Så de kan snu seg om de bare vil helt fram til fødselen ;) Men håper for din del han kan snu seg i dag :)

Kryss, kryss, kryss!! :-)

Hvordan gir de akupunktur for at babyen skal snu seg? Spennende :)
De bruker nåler og noe som heter moxasticks som det varmer opp punkter på kroppen med. Skal visst frigjøre østrogen som fremmer økt fosteraktivitet og kontraksjoner i livmor, noe som igjen kan føre til at fosteret snur seg :) spennende å se hvilke resultater det gir :)

De bruker nåler og noe som heter moxasticks som det varmer opp punkter på kroppen med. Skal visst frigjøre østrogen som fremmer økt fosteraktivitet og kontraksjoner i livmor, noe som igjen kan føre til at fosteret snur seg :) spennende å se hvilke resultater det gir :)

Så spennende! Har skikkelig tro på akupunktur jeg - vet av mange som har fått hjelp til mye rart med noen nålestikk. Helt utrolig :)

Back
Topp