kryss fingrene for meg

• Trådstarter Trådstarter !!
  • Opprettet Opprettet

!!

Forumet er livet
VIP
Ja, kompis av meg og sambo vil kjøpe stresslessen min, og sofaen min[8D] (for å si det mildt, så liker eg ikkje skinnsofa, ala 3+2[8D])

Så nå har eg kansje fått solgt den! han måtte bare tenke litt på det! Så da blir det drømmesofa'en min på meg ganske snart[:D] *1 stk. glad jente*

Sambo bare rister på hodet sitt, for eg blir så fort lei møblene mine, og kjøper stadig nye pynteting, gardiner osv!

Så her er sofaen som eg skal få meg:

Bare at eg skal ha i svart skinn nede, og grå i stoffet![:)] hva synst dere?[:)]

Syns det var en galtøff sofa [:D] Kunne gjerne ha tenkt meg en slik en jeg også. Og vi jenter er litt dillete av oss. Her har vi ikke gardiner, skal kjøpe panelgardiner når jeg får råd til det..

Men anyways, flott sofa [;)]

de er fine, venninna mi har helt lik sofa. og de er kjempe deilig å sitte i .

ORIGINAL: *Sperminator*

Syns det var en galtøff sofa [:D] Kunne gjerne ha tenkt meg en slik en jeg også. Og vi jenter er litt dillete av oss. Her har vi ikke gardiner, skal kjøpe panelgardiner når jeg får råd til det..

Ja, eg har sett på den så lenge no, men vi hadde jo bestemt os for å vente med å kjøpe den til vi kom oss i nytt hus[8D] men flinke meg klarer alltid å overtale sambo[8D][:D]

Gardiner kommer nok *sperminator* Har du sett dei gardinene som er i perfect home? dei er knall fine(synst eg da) *lite tips[:)]*

ORIGINAL: Bina

de er fine, venninna mi har helt lik sofa. og de er kjempe deilig å sitte i .

ja, ikke sant![:D] 

ORIGINAL: mamma til leah

Ja, eg har sett på den så lenge no, men vi hadde jo bestemt os for å vente med å kjøpe den til vi kom oss i nytt hus[8D] men flinke meg klarer alltid å overtale sambo[8D][:D]

Gardiner kommer nok *sperminator* Har du sett dei gardinene som er i perfect home? dei er knall fine(synst eg da) *lite tips[:)]*

Nei de har jeg ikke sett, har de en webside kanskje? [8D]

ORIGINAL: mamma til leah

Nei de har jeg ikke sett, har de en webside kanskje? [8D]

http://www.perfecthome.no/

Samme som venninna mi skal kjøpe seg... hun sa det var tilbud på den nå til 10000kr [:D][:D][:D][:D]

så snasen sofa[:D]

Sånn sofa holdt jeg også nesten på å kjøpe meg! Bohus ikke sant?[;)]

Back
Topp