Kryss fingrene for meg - OPPDATERT i innlegg 8 OG 12

Buebe0708

Elsker forumet
I dag kl 12 og 14.20 skal jeg på jobbintervju :-)

Kryss fingrene for meg for at jeg for en av de jobbene, helst den hvor jeg går på intervju kl 12 ;-)

Leste det for sent til at jeg rakk å krysse :)
Men hvordan gikk intervjuene? :)

heges79 skrev:
Leste det for sent til at jeg rakk å krysse :)
Men hvordan gikk intervjuene? :)

Snakk om å sitte på utstillingsstolen!

På første intervju var det ikke mindre enn 7 kvinnfolk som var der. En hadde hovedansvar for å stille spm, de andre spurte det de ville vite mere om.

På det andre intervjuet var det heldigvis kun 4 :-)

2 intervju som dekker 4 bhg. Følte jeg svarte tilfredstillendes for noen pedledere i allefall. Får svar i beg av neste uke om og hvilken jobb jeg får. Håper jo selvfølgelig å få jobb her i kommunen enn 40min unda...

Lykke til, håper du får den jobben du ønsker

Da har jeg akkurat fått beskjed at jeg ikke får den jobben i kommunen som er 40min unda. Men de oppfordrer sterkt at jeg søker på den stillingen som blir utlyst om ca 2 uker til som fagarbeider på enkelt elev på skolen :-) Har i allefall gjort et godt inntrykk hvis jeg får en slik beskjed.

Fra vår kommune har jeg ikke hørt noe enda. De sa i beg. av denne uka. For meg betyr det tom i dag... Spent jeg altså

Buebe0708 skrev:
Da har jeg akkurat fått beskjed at jeg ikke får den jobben i kommunen som er 40min unda. Men de oppfordrer sterkt at jeg søker på den stillingen som blir utlyst om ca 2 uker til som fagarbeider på enkelt elev på skolen :-) Har i allefall gjort et godt inntrykk hvis jeg får en slik beskjed.

Fra vår kommune har jeg ikke hørt noe enda. De sa i beg. av denne uka. For meg betyr det tom i dag... Spent jeg altså

Håper at du får svar i dag! Lykke til;-)

Da har jeg endelig fått meg jobb :-)

Har fått 40% i bhg 10min unda oss. Får beskjed i løpet av uka om jeg får en dag til, da SFO. (Denne bhg og SFO drives sammen, så det blir samme arbeidssted bare et annet ansvarsområde)

Starter 1. august :-)

gratulerer så mye!!!!

takk takk

Og nå har jeg fått meg 20% til, så da har jeg mine 60% som jeg ønsket

Gratulerer!

Back
Topp