Kryss fingrene for meg jenter...

ønsker så inderlig en liten sp

Gift med forumet
Oktoberskatter 2014
Himmelbarn
Julikulene 2020
dere aner ikke å mye jeg har styrt i dag...puh...ææææ

jeg skrev i tidligere innlegg at mensen min var litt forskjøvet så muligens jeg skulle ringe porsgrunn og høre om jeg rekker fryseforsøk i denne måneden istede for sept.
ringte i dag, rett over 8 begynte jeg....opptatt hele tiden... kom tilslutt igjennom og ble fortalt da at jeg er nå på dag 11, og måtte ha ultraundersøkelese idag hvis det skulle gå,
kastet meg over telefonen igjen, til gynekologen jeg bruker, etter en time kom jeg igjennom, der var det ferie... jeg satt meg ned og gråt litt, bannet.... og tenkte at jeg skulle ringe sykehuset og prøve å få en time, jeg ville ha forsøk nå! fikk tilsutt time der , etter å ha mast, så ringte jeg porsgrunn igjen (tok sin tid,opptatt hele tiden) og da sa de at den timen kunne jeg ikke ha, de var ikke godkjente fra dems side.. synes dette er merkelig...så felte noen tårer igjen... men fikk noen telefonnr jeg kunne ringe, første hadde ferie, men den andre kunne jeg få time halv 2 i idag, sååå glaaaad! var egentlig fult opp, men forklarte at jeg måtte ha i dag...(gjleder å ikke gi seg)
så nå om en time til så kjører jeg innover til kr.sand (10mil) for ultra, etter over 3t styr i telefon

og kryss fingrene mine for at EL testen min slår ut så det passer med virkedag, livredd for det nå. de jobber jo ikke helger...
please la det gå min vei nå...trenger det. nervepirrende...
ble et langt innlegg..men måtte få ut noe :p

Så spennende!
Skal du til Jørgen Vik?
Masse masse lykke til!

Kjør forsiktigt! ♥

Lengter etter å bli gravid ♥

*krysser alt av fingre og tær*!! :D Lykke til! :)

Gjelder virkelig å stå på selv. Bra jobba! Lykke til :-)

Gjelder virkelig å stå på selv. Bra jobba! Lykke til :-)

Så spennende!
Skal du til Jørgen Vik?
Masse masse lykke til!

Kjør forsiktigt! ♥

takk :)

samme legekontor, huskeikke om det var vik eller nordland..samme bygg tror jeg...ikke vært der før.

Så altfor spennende! Krysser det jeg kan for deg! Masse lykke til :) Klem ♡

endelig hjemme igjen...
skal begynne å ta EL tester på torsdag.. så får vi håpe den slår ut IKKE den dagen, men en av de neste få dagene :) da blir det forsøk i neste uke...wohooo... den MÅ slå ut på rett dag, jeg SKAL ha forsøk, og SPIREN MÅ SITTE denne gangen!!!

endelig hjemme igjen...
skal begynne å ta EL tester på torsdag.. så får vi håpe den slår ut IKKE den dagen, men en av de neste få dagene :) da blir det forsøk i neste uke...wohooo... den MÅ slå ut på rett dag, jeg SKAL ha forsøk, og SPIREN MÅ SITTE denne gangen!!!

Krysser fingrene hardt for deg!!!
Klem ♥

årh godt det ikke bare er jeg som har stresset med dette i dag. Utrolig kjedeligt å vente på å komme igjennom. Jeg skulle også vært på ul i dag (dag 12 i syklusen i dag) men fikk time i morgen og det gikk helt fint. Men er veldig redd for at eggløsningen slår ut feil og kommer i helgen... skjønner meg ikke på dette opplegge kjenner jeg ...... Gru gleder meg til timen i morgen!

årh godt det ikke bare er jeg som har stresset med dette i dag. Utrolig kjedeligt å vente på å komme igjennom. Jeg skulle også vært på ul i dag (dag 12 i syklusen i dag) men fikk time i morgen og det gikk helt fint. Men er veldig redd for at eggløsningen slår ut feil og kommer i helgen... skjønner meg ikke på dette opplegge kjenner jeg ...... Gru gleder meg til timen i morgen!

ikke jeg heller! jeg MÅTTE ha timen til ultra i dag..hadde jo fint godt i morgen og, men sikkert for å være sikker.
at det absolutt må være 3 dager etter positiv test skjønner jeg ikke, så lenge dette er ferdig befrukta..men ikke alt vi skal skjønne..satser på at de vet hva det gjør ;)

lykke til til deg og, håper på rett dag for begge to :)

krysser fingrene for ar det lykkes for dere denne gangen

Ikke så rart at det må være nøyaktig et visst antall dager etter positiv EL-test, for kroppen skiller ut hormoner som skal gjøre at et befruktet egg fester seg lettere/bedre. Ettersom du skal ha innsett i naturlig syklus, må man følge de naturlige hormonsvingningene for at du skal ha mulighet til å lykkes. Håper virkelig det klaffer med EL slik at fryseforsøket kan gjennomføres :).

Jeg tenker alltid at det er mye bedre, tross alt, med forsøk med medisiner ettersom man da kan kontrollere det noe bedre, men det er nok en god grunn til at du settes på fryseforsøk i naturlig syklus. Det ER jo bedre for kroppen når alt kommer til alt! Alle disse medisinene vi propper i oss gjennom forsøkene er tross alt ikke barnemat....

Ikke så rart at det må være nøyaktig et visst antall dager etter positiv EL-test, for kroppen skiller ut hormoner som skal gjøre at et befruktet egg fester seg lettere/bedre. Ettersom du skal ha innsett i naturlig syklus, må man følge de naturlige hormonsvingningene for at du skal ha mulighet til å lykkes. Håper virkelig det klaffer med EL slik at fryseforsøket kan gjennomføres :).

Jeg tenker alltid at det er mye bedre, tross alt, med forsøk med medisiner ettersom man da kan kontrollere det noe bedre, men det er nok en god grunn til at du settes på fryseforsøk i naturlig syklus. Det ER jo bedre for kroppen når alt kommer til alt! Alle disse medisinene vi propper i oss gjennom forsøkene er tross alt ikke barnemat....

ja. jeg har hatt forsøk med og uten medisiner, spurte om jeg kunne kontrollere det så jeg ikke kunne bli skuffet at det ble utsatt en måned, for er sliten av nedgangene... men fikk beskjed da at det var best å gjøre som legen sa.
så får bare krysse fingrene..og håpe at dette ender positivt og at det er siste forsøk...man blir sliten av alt...

da var jeg begynt å teste... tror og mener EL testen var negativ i dag...woho.... første frykten over :)
så nå kan den bli positiv i løpet av de 4 neste dagene....spennende...det kan jo se ut som det bli fryseforsøk i neste uke..hvis ikke syklusen min er helt skrullete nå...

jaaaaa :)
må jo oppdatere litt. testet positivt i dag på EL testen, ringte sykehuset
og da blir det innsett på mandag , og bestemte 2 egg, hvis de overlever opptining da..
grue glede meg, nå SKAL det bli vår tur!

Back
Topp