Kryss fingrene for meg i morgen:) OPPDATERT!!

Alice82

Glad i forumet
Skal ha ultralyd i morgen på sykehuset pga blødning. Har begynt å komme klumper også nå, men jeg har et lite håp om at det skal være liv inne der selv om det ser dårlig ut.

Det gikk ikke så veldig bra:( Spiren var veldig liten og det var vanskelig å se. Jeg var maks 4 uker på vei, men antakeligvis var det dødt. For jeg vet at jeg hadde vært lenger på vei enn 4 uker. Så jeg skal ta noen blodprøver til mandag og på kontroll på onsdag igjen for å se om det har vokst. Men jeg skjønte på henne at det ikke så lovende ut, men hun ville være 100% sikker før vi gjorde noe. Da skulle vi avgjøre om jeg skal ha utskrapning eller få noen tabletter som gjør at det kommer ut.
Jeg er glad for at kroppen reagerer sånn som den gjør, det er jo et tegn på at noe er galt.
Får bare håpe jeg blir fort gravid igjen og ikke må prøve ett år til:)
Takk for omtanken deres:)

Er det noen som har hatt utskrapning eller fått sånne tabletter? Hvordan var det?

Krysser fingrer for at alt er bra!

Åh, hvordan gikk det? Hååååper alt var bra!

Synd det ikke var en glad-beskjed du fikk.. Krysser fortsatt fingrene for at alt er bra likevel:) Jeg har gått gjennom tablett-greia før. Mistet når jeg var 13uker på vei. Ble lagt inn på sykehuset og fikk satt inn tabl. vaginalt. Måtte ligge helt i ro en times tid. Etter 3-4 timer fikk jeg noen jeg skulle svelge samt smertestillende (tiltross for ingen smerter). Da det fortsatt ikke var begynt å skje noe etter nye 4 timer fikk jeg enda en dose med de samme tabl som jeg måtte svelge. Etter disse fikk jeg smerter i ryggen og magen. Når jeg da etter en halvtimes tid skulle opp å stå for å gå inn på badet holdt jeg på å svime av og det kom masse blod. 

Mulig det evt foregår på en annen måte siden du ikke er like langt på vei

Uff det hørtes ikke noe greit ut:( Da høres det nesten bedre ut med utskrapning. Men du var jo veldig langt på vei, så det blir sikkert litt annerledes vil jeg tro.
Jeg forstod at jeg fikk noen tabletter med meg hjem, men får høre mere til onsdag.

Heia! Så utrolig trist å høre.. Jeg har selv abotert i februar fikk abort piller 3 ganger på noen uker mene hadde ikke skikkelig effekt av dem, så det endte med at jeg måtte ta utskrapning. Tablettene er veldig greie om du har effekt av dem, mene jeg var i grense land for å ta dem da jeg var rundt 9 uker på vei så tror det kansje kan ha noe me det å gjøre at de ikke hadde full effekt. Jeg gruet meg veldig til utskrapning mene det var ingen sak, var ikke smertefult i det hele tatt og var veldig fort overstått. Masse lykke til videre!

Tusen takk for svar *gunni*.  Så bra å høre at utskrapningen gikk greit:)

Back
Topp